خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

بکارگیری هزار مهندس در آتش‌نشانی تهران

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۶۱

همچنین با سازمان استاندارد نیز در زمینه ورود تجهیزات توافقنامه‌ای امضا شده که بر اساس آن نظارت آتش‌نشانی در واردات این تجهیزات افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: هزار مهندس برق، عمران، معماری و اتومکانیک در آتش‌نشانی برای قرار گرفتن در سمت ناظر فنی به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امروز(سه شنبه) در نود و نهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی طی سخنانی در صحن علنی شورا گفت: ‌ با دانشگاه‌های امیرکبیر و صنعتی شریف تفاهم نامه‌ای در جهت ایجاد رشته ایمنی حریق در سطوح مهندسی و دکترا منعقد شده و آتش‌نشانی تعهد داده که در جذب این فارغ التحصیلان اقدام کند.

سعید شریف زادگان همچنین به توافقات آتش‌نشانی با سازمان با نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: هزار مهندس برق، عمران، معماری و اتومکانیک در آتشنشانی برای قرار گرفتن در سمت ناظر فنی به کار گرفته می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی افزود: تاکنون تعداد کار‌شناسان ما محدود بود و شهروندان و مالکین مجبور بودند، مدت‌ها در انتظار باشند تا فرایند نظارت بر ساختمان‌ها از نظر تجهیزات و مسائل فنی انجام بگیرد.

شریف زادگان گفت: همچنین با سازمان استاندارد نیز در زمینه ورود تجهیزات توافقنامه‌ای امضا شده که بر اساس آن نظارت آتش‌نشانی در واردات این تجهیزات افزایش می‌یابد.

وی در پایان ضمن درخواست کمک شورای شهر در زمینه فرهنگ سازی گفت: ما در زمینه ایمنی خرید و فرهنگ سازی نیازمند آموزش همگانی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز