خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری در مورد ضرب و شتم شهروندان توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۸۹

خدمتگزار و نوکر مردم نباید برای آنها شاخ و شونه بکشد / ضرب و شتم شهروندان اصلا قابل توجیه نیست / شهر متعلق به همه مردم است / به طور حتم اگر این اتفاق در کشور دیگری رخ می‌داد، شهردار عزل می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه حوزه شهری باید از وجود افراد خشونت طلب پاک‌سازی شود، گفت: با خشونت، زور و تهدید نمی‌شود، کاری را پیش برد.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با ایلنا مورد ضرب و شتم شدید یکی دیگر از شهروندان از سوی پرسنل شهرداری گفت: به طور حتم اگر این اتفاق در کشور دیگری رخ می‌داد، شهردار عزل می‌شد و در این زمینه واقعا جای تاسف است.

وی با تاکید براینکه شورای شهر تهران وظیفه نظارتی خود را در این زمینه انجام خواهد داد، افزود: مردم حق به گردن ما دارند و باید بدانند که نسبت به این موضوعات حساس هستیم.

انصاری با یاد آوری در گیری بین مرحوم چراغی و عوامل منتسب به شهرداری گفت: در مورد این حادثه که منجر به مرگ مرحوم چراغی شد، شهرداری اعلام کرد؛ وقوع حادثه مربوط به پیمانکار بوده‌ است، درحالی که پیمانکار طرف قرارد داد شهرداری بوده‌است و نه نهاد دیگر بنابراین شهرداری باید در انتخاب آنها دقت می‌کرد.

وی افزود: در مورد ضرب و شتم یکی دیگر از شهروندان که کارمند بازنشسته نیروی انتظامی و دارای سوابق درخشانی است فرقی نمی‌کند که عوامل درگیر کارمند شهرداری بوده‌اند یا عوامل پیمانکار بلکه مهم این است که از عوامل شهرداری بوده‌است و این نهاد باید در این زمینه پاسخگو باشند.

انصاری با تاکید براینکه حوزه شهری باید از وجود چنین افراد خشونت طلبی پاک سازی شود، افزود: با خشونت، زور و تهدید نمی‌شود کاری را پیش برد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری و عوامل آن باید با در نظر گرفتن شان و حقوق انسانی با شهروندان برخورد کنند، افزود: این مجموعه خدمتگزار و نوکر مردم است و نوکر مردم نباید برای آنها شاخ و شونه بکشد.

انصاری با تاکید براینکه به نوبه خود از وقوع این حادثه برای یکی از شهروندان شرمنده‌ام، افزود: ضرب وشتم شهروندان اصلا قابل توجیه نیست. و حتی اگر یک شهروندی هم متخلف باشد، نباید با او اینگونه برخورد شود.

وی تصریح کرد: شهرداری این تذکرات مشفقانه را باید جدی بگیرد و در صورتی که تغییری در رفتار خود را ایجاد نکند، برخورد جدی‌تری با این نهاد خواهیم کرد.

انصاری با تاکید براینکه شهردار تهران باید با حضور در شورای شهر در مورد ضرب وشتم یکی دیگر از شهروندان از سوی عوامل این نهاد توضیح دهد، افزود: البته مواردی دیگری نیز به شهرداری تهران تذکر داده شده است که هنوز پاسخی نداده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر تاکید کرد: شهرداری تهران باید به قانون تمکین کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه شهر متعلق به همه مردم است، افزود: مدیریت شهری تنها باید به فکر خدمت به مردم باشد، و نباید وارد حوزه سیاسی کاری شود و به انجام کارهای تبلیغاتی روی بیاورد زیرا در نتیجه آن شهروندان قربانی امیال سیاسی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز