خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر خبر داد:

ضرب و شتم یک شهروند از سوی پرسنل شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۸۰

یک کارمند بازنشسته نیروی انتظامی هنگام خروج از ایستگاه متروی خیام واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران متوجه درگیری لفظی و فیزیکی عده ای از پرسنل و مددکاران شهرداری تهران با پیرمرد متکدی شده و جهت دفاع از فرد مذکور، نسبت به رفتار پرسنل معترض شده که با ضرب و شتم شدید آنها مواجه می شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران از ضرب و شتم شدید یک کارمند بازنشسته نیروی انتظامی از سوی پرسنل شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ درجلسه علنی امروز شورا معصومه آباد با اشاره به اینکه یکی دیگر از شهروندان مورد تهاجم مددکاران شهرداری قرارگرفته است، گفت: یک کارمند بازنشسته نیروی انتظامی هنگام خروج از ایستگاه متروی خیام واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران متوجه درگیری لفظی و فیزیکی عده ای از پرسنل و مددکاران شهرداری تهران با پیرمرد متکدی شده و جهت دفاع از فرد مذکور، نسبت به رفتار پرسنل معترض شده که با ضرب و شتم شدید آنها مواجه می شود. در این ضرب و شتم به جز آسیب دیدگی ساعد دست چپ، وی دچار شکستگی ناحیه گردن نیز شده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی این کارمند بازنشسته به دفتر کمیته ایمنی شورا آمد، متوجه شدم که وی سوابق درخشانی در نیروی انتظامی دارد، افزود: از سوابق درخشان نامبرده در طول دوره خدمت برای نیروی انتظامی می‌توان به فرماندهی نیروی انتظامی وزارت تعاون، وزارت راه، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان توانیر، جانشین فرماندهی یگان انتظامی قوه قضائیه و ریاست کلانتری ۱۳۵ آزادی تهران اشاره کرد. همچنین وی در سال ۱۳۸۲ مفتخر به دریافت تقدیر و تشویق دستور خدمتی تهران بزرگ و کسب عنوان کلانتر نمونه شده است.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تاکید کرد: معاون خدمات شهری شهرداری باید نسبت به پیشگیری از چنین حوادثی اقدامات لازم را انجام دهد، حتی می توان در این رابطه کمیته ای تشکیل داد تا روی پیمانکاران نظارت درست و دقیقی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز