خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

نظر اکثریت اصولگرایان شورا بر ابقای مسجد جامعی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۰۷

اصولگرایان چندان به تصمیمات فراکسیونی قایل نیستند و اکثریت آنان با توجه به رضایت در عملکرد هیات رییسه نظر بر ابقای ریاست شورا و دیگر اعضای هیات رییسه دارند.

عضو شورای شهر تهران گفت: اکثر اصولگرایان شورای شهر بر ابقا آقای مسجد جامعی بر ریاست شورا تاکید دارند.

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب گفت: نگاه نمایندگان شورا به انتخابات هیات رییسه فارغ از دسته بندی های سیاسی است و به دلیل رضایت اعضای شورای شهر از عملکرد هیات رییسه و به خصوص رییس شورای شهر اکثریت قریب به اتفاق اعضا نظر بر ابقای آقای مسجد جامعی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه اعضا شورای شهر به منافع شهروندان فکر می کنند، افزود: براساس این اصل هم با دوستان اصلاح طلب و هم با براداران اصولگرا تعامل داریم، بنابراین تصمیم به ابقای هیت رییسه فارغ از تصمیم فراکسیونی است.

وی درباره تصمیم فراکسیونی اصولگرایان نیز تصریح کرد: ما همواره از سوی برخی از دوستان اصولگرا متهم می شویم به رفتار فراکسیونی و آنان رفتار و تصمیم براساس منافع فراکسیونی را سم مهلک برای شورا و منافع شهروندان می‌دانند.

وی ادامه داد: براین اساس معتقدم که اصولگرایان چندان به تصمیمات فراکسیونی قایل نیستند و اکثریت آنان با توجه به رضایت در عملکرد هیات رییسه نظر بر ابقای ریاست شورا و دیگر اعضای هیات رییسه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز