خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی تهران در گفت و گو با ایلنا:

آتش سوزی پل چوبی خسارت جانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۰۳

با تلاش تقریبا ۱۰ ساعته ماموران آتش نشانی، راس ساعت ۱۰و۱۰دقیقه صبح امروز عملیات اطفای حریق به پایان رسید.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در توضیح جزئیات آتش سوزی امروز در منطقه پول چوبی اعلم کرد: خوشبختانه این آتش سوزی هیچ خسارت جانی در بر نداشته است.

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آتش‌سوزی پل چوبی گفت: آتش‌سوزی ساعت ۳۳ دقیقه بامداد امروز در یک انبار چوب دقیقا زیر پل چوبی اعلام شد که در پی آن بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل آتش‌سوزی اعزام می‌شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در توضیح جزئیات این آتش سوزی ادامه داد: محل شروع آتش‌سوزی در انباری پر از الوار چوبی در حدود ۴۰۰ متر مربع بوده که حدود ۱۵۰ متر این انبار به طور کلی شعله‌ور شده بود و با توجه به حجم زیاد اجناس داخل انبار ورود به انبار بسیار مشکل بود.

وی خاطرنشان کرد: سقف شیروانی و قدیمی انبار که باعثشده بود حرارت به طور کامل در انبار حبس شود عملیات را برای آتش‌نشانان بسیار مشکل کرده بود اما ماموران آتش نشانی از چند جهت عملیات را اغاز کردند و در‌‌ همان ساعت اولیه موفق به اطفای حریق شدند.

ملکی افزود: از آنجا که در عملیات‌های مربوط به آتش سوزی چوب برای اطمینان از اینکه هیچ آتش پنهانی برجای نمانده باید تمام چوب‌ها تخلیه شود و تمام نقاط انبار مورد بررسی قرار گیرد، آتش نشانان با کمک لودر شروع به تخلیه اجناس کردند و خوشبختانه به کسی نیز آسیب نرسید.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه خوشبخحتانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسیده است، گفت: با تلاش تقریبا ۱۰ ساعته ماموران آتش نشانی، راس ساعت ۱۰و۱۰دقیقه صبح امروز عملیات اطفای حریق به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز