خبرگزاری کار ایران

مصباحی‌مقدم:

ساختار دولت باید بازنگری شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۷۲

دولت بسیار بزرگ است و بزرگ بودن دولت یعنی ناکارآمد بودن آن، در چنین شرایطی دولت به جای ارائه خدمات به مردم ناچار به خدمت‌رسانی به خود است از همین رو باید به سمت کوچک‌کردن دولت پیش برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تهرانی بودن در مجلس یک امتیاز منفی است، گفت: در مجلس باید به سمت کمک به شهرستان‌ها برویم که بیشترین این کمک از تهران است اما نباید به سمتی برویم که به خود تهران ظلم شود که البته این موضوع اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی‌مقدم در مراسم شورای اداری استان تهران که بعداظهر امروز(سه شنبه) در محل استانداری تهران برگزار شد، گفت: ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت تکلف دولت هستند، یعنی هزینه زندگی آنها از بخش دولتی تامین می‌شود و کارمند دولت هستند.

وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده این است که دولت بسیار بزرگ است و بزرگ بودن دولت یعنی ناکارآمد بودن آن، در چنین شرایطی دولت به جای ارائه خدمات به مردم ناچار به خدمت‌رسانی به خود است از همین رو باید به سمت کوچک‌کردن دولت پیش برویم.

مصباحی‌مقدم با اشاره به شرایط تحریم و کاهش یک سومی فروش نفت اظهار کرد: ما نباید انتظار دورانی را داشته باشیم که درآمدهای نفتی سه برابر الان بود، پس باید نسبت به ساختار دولت بازنگری داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر پست اضافی داریم باید کنار بگذاریم و جلوی جذب‌های جدید را بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز