خبرگزاری کار ایران

سرخو در واکنش به قتل یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری؛

برخی پیمانکاران را از‌ بین «لات‌های» تهران می آورند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۵۳

شهرداری باید در مورد چگونگی انتخاب پیمانکاران و اینکه حاکمیتی یا اجرایی هستند، توضیح دهد / ادواتی که نگهداری آنها جرم است، نباید توسط این افراد استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه دلخراش مرگ یک کارگر توسط عوامل منسوب به شهرداری گفت: شهرداری باید توضیح دهد، پیمانکاران را بر چه اساسی انتخاب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن سرخو در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای چهارم با تاکید براینکه شهرداری باید در مورد ساز و کار مربوط به پیمانکاران توضیح دهد، افزود: شهرداری باید توضیح دهد؛ که چه کارهایی را باید به پیمانکاران واگذار و چه کارهایی را نباید واگذار کرد.

وی افزود: همچنین باید در مورد چگونگی انتخاب پیمانکاران و اینکه حاکمیتی یا اجرایی هستند، توضیح داده شود.

سرخو ادامه داد: برخی پیمانکاران را از بین «لات‌های» تهران می‌آورند، کسانی که با مردم سر وکار دارند و مهمتر این که ادواتی که نگهداری آنها جرم است، نباید توسط این ا فراد استفاده شود.

وی از شهرداری خواست تا درمورد احقاق حقوق خانواده جان باخته وارد عمل شود و گفت: شهرداری باید بگوید که چه کاری در قبال خانواده علی چراغی که نان آور خود را از دست داده اند، در راستای احقاق حقوقشان انجام خواهد داد.

تهران؛ شهری که دشمن کودک است

سرخو در ادامه با اشاره به اینکه در تهران بدترین نوع و شکل سوء‌استفاده از کودکان دیده می شود، گفت: در تهران صحنه هایی را شاهدیم که روز به روز در حال گسترش است و هیچ ارگانی در صدد برخورد با آنها نیست.

وی با بیان اینکه موضوع سوءاستفاده از کودکان توسط اتباع بیگانه به طور اختصاصی به تهران بر می گردد، گفت: درتمام تقاطع ها، اتباع بیگانه کودکانی را به خود بسته اند تا با برانگیختن احساسات مردم اجناس خود را فروخته و یا اینکه به تکدی گری می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: وزارت کشور و شهرداری برخوردی در این زمینه نمی کنند در حالی که مدعی هستیم، تهران شهر دوستدار کودک است اما با این اوضاع تهران شهر دشمن کودک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز