خبرگزاری کار ایران

۳۷ روز پس از کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو؛

دنیامالی: هنوز از محل وقوع حادثه بازدید نکرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۸۷

انصاری: امیدواریم دوستان وظایف نظارتی را در شورای شهر تهران جدی‌تر تعقیب کنند / حافظی: موضوع را به خانم آباد مسئول کمیته مدیریت بحران و ایمنی ارجاع دادم اما هنوز پاسخی از سوی ایشان نیامده است.

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از همکاران خود در این شورا درخواست کرد وظیفه نظارتی خود را درمورد کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو جدی تر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از مرگ دو کارگر در خط هفت مترو رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که از مدیرعامل مترو و پیمانکار دعوت می‌کنیم تا به کمیسیون بیایند و در رابطه با وقوع این حادثه گزارش دهند، او همچنین ضمن تاکید بر پیگیری موضوع، بازدید از خط هفت مترو را دراین راستا مطرح کرده بود.

احمد دنیا مالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیگیری این موضوع گفت: باید بازدید می‌رفتیم اما تعطیلات عید فطر این بازدید را به تاخیر انداخت اما این بازدید صورت خواهد گرفت و حتما گزارشی از آن ارائه می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران دراین باره به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه هنوز هیچ جوابی نگرفتیم.

انصاری با تاکید بر اینکه کشته شدن دو کارگر در خط هفت مترو باید پیگیری شود، افزود: امیدواریم دوستان وظایف نظارتی را در شورای شهر تهران جدی‌تر تعقیب کنند.

همچنین رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه گفت: موضوع را به خانم آباد مسئول کمیته مدیریت بحران و ایمنی ارجاع دادم اما هنوز پاسخی از سوی ایشان نیامده است و منتظرم پاسخ‌های کار‌شناسی ایشان ارائه شود تا بعد دراین زمینه تصمیم بگیریم.

رحمت الله حافظی با اشاره به اینکه تا زمانی که پاسخ‌های کار‌شناسی این کمیته ارائه نشود، نمی‌توان تصمیمی گرفت، افزود: باید مشخص شود، علت وقوع حادثه چه بوده است آیا از روی سهل انگاری و قصور بوده است؟ و بعد در این مورد تصمیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز