خبرگزاری کار ایران

حافظی با اشاره به قول شهردار تهران؛

روسای کمیسیون های شورای شهر به کمیته تخصیص دعوت نشدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۱۲

شهرداری تهران ملزم است از روسای کمیسیون های شورا برای حضور در جلسه کمیته تخصیص دعوت کند اما این کار اجرایی نمی شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بار دیگر نسبت به عدم دعوت روسای کمیسیون ها در جلسه کمیته تخصیص به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش ایلنا، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با تکرار تذکرش به شهرداری تهران درباره چرایی عدم دعوت روسای پنج گانه کمیسیون های شورای شهر به کمیته تخصیص اظهار کرد: استناد به متن تبصره ۳ بودجه سال ۹۲ و ۹۳ شهرداری تهران ملزم است از روسای کمیسیون های شورا برای حضور در جلسه کمیته تخصیص دعوت کند اما این کار اجرایی نمی شود.

وی با بیان اینکه در ۱۶ اردیبهشت ماه امسال فرمانداری به این موضوع اعتراض کرده و آن را برای شورای حل اختلاف ارسال کرده است، تصریح کرد: بر اساس قانون شورای حل اختلاف ظرف ۲۰ روز فرصت دارد و بعد از اتمام آن مصوبه شورا لازم الاجراست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه جلسه کمیته تخصیص در ۱۰ تیرماه امسال بدون دعوت از روسای کمیسیون ها و تنها با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شده است، تاکید کرد: بر همین اساس دوباره تذکری به شهرداری تهران می دهم که چرا قانون را در این زمینه اجرایی نمی کند و خواهان پاسخ گویی شفاف از سوی شهردار هستم.

گفتنی است عدم پاسخگویی شهرداری تهران نسبت به این موضوع موجب شد تا طرح سوال از شهردار تهران ازسوی حافظی در ۲۸ اردیبهشت ماه امسال کلید بخورد اما وی با ارائه فرصتی از استیضاح شهردار تهران اغماض کرد.

شهردار تهران در آن جلسه در پاسخ به اغماض حافظی از پیگیری طرح استضیاحش اعلام کرد: حضور اعضا شورا را در کمیته تخصیص با آغوش باز می پذیرم و هر گزارشی را که بخواهند در اختیارشان می گذارم و از آنها برای حضور در این کمیته دعوت می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز