خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

بازار، نارسایی ها و کمبودهای جدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۶۱

منطقه ۱۲ قطب اقتصادی تهران است درحالی که مردم آن منطقه محروم هستند / این منطقه از سوی سازمان میراثفرهنگی فریز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازار تهران نارسایی ها و کمبودهای جدی دارد که البته قابل جبران است.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ احمد مسجد جامعی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، گفت: باید نگاه ویژه‌ای به منطقه ۱۲ داشته باشیم ازهمین رو باید طرح ویژه ای برای این منطقه درنظربگیریم.

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۲ دارای محرومیت مضاعفی است، افزود: این منطقه هم دارای بافت فرسوده است و هم اینکه از سوی سازمان میراثفرهنگی فریز شده است که این مسئله موجب شده این منطقه با مشکلاتی روبرو باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید فکر اساسی برای منطقه ۱۲ تهران صورت گیرد.

همچنین دنیا مالی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران به وضعیت بازار تهران اشاره کرد و افزود: به رغم همه توجهاتی که به بازار تهران شده است اما باز هم نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: طی سالهای گذشته شهرداری تهران کارهای خوبی را برای بازار تهران انجام داده اما من فکر می کنم این کارها باید ادامه داشته باشد تا شرایط بازار تهران منطبق با نیازهای مردم باشد.

ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران منطقه ۱۲ را قطب اقتصادی تهران دانست و افزود: درحالی که این منطقه قطب اقتصادی است اما مردم آن محروم هستند.

وی تصریح کرد: باید به بافت فرهنگی و قدیمی منطقه ۱۲ دقت و توجه زیادی شود تا محله های قدیمی تهران از بین نرود.

عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه فرزند بافت فرسوده هستم، گفت: موضوع کودکان کار در منطقه ۱۲ حیاتی است و متاسفانه روز به روز هم این مسئله بدتر می شود.

این عضو شورای شهر تهران همچنین در ادامه نسبت به آیین نامه مکاتباتی شورای شهر تذکر داد و گفت: مکاتبات شورای شهر با اعضای شهرداری طبق آیین نامه مکاتباتی انجام نمی شود.

جدیدی ادامه داد: چرا زمانی که از شهرداری درخواستی می کنیم تا جواب نامه به دست ما برسد ۲۰ روز به طول می انجامد.

وی با تاکید براینکه جواب مکاتبات باید ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست ما برسد، افزود: وقت‌کشی دراین زمینه نباید صورت گیرد زیرا روند نظارتی ما کند می شود.

گفتنی است؛ اکبر جهانگیری دبیرشورایاری منطقه ۱۲ تهران در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گزارشی درباره فعالیت ها و عملکرد شورایاری این منطقه ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز