خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران به ایلنا خبرداد:

تشکیل ۵ کمیته برای بررسی مشکلات و مسائل تهران

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۲۰

در جلسات مشترک فیمابین نمایندگان تهران، شورای اسلامی شهر تهران، استانداری تهران و شهرداری تهران مقرر شد، کمیته‌های مشترکی جهت بررسی مشکلات و مسائل تهران تشکیل شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل ۵ کمیته برای بررسی مشکلات و مسائل تهران خبرداد.

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: در جلسات مشترک فیمابین نمایندگان تهران، شورای اسلامی شهر تهران، استانداری تهران و شهرداری تهران مقرر شد، کمیته‌های مشترکی جهت بررسی مشکلات و مسائل تهران تشکیل شود.

وی تصریح کرد: کمیته شهرسازی، معماری و توسعه شهری، کمیته فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و انتظامی، کمیته حمل ونقل، ترافیک و عمران شهری، کمیته برنامه و بودجه و اقتصاد شهری، کمیته سلامت، محیط زیست، خدمات شهری، بحران و ایمنی برای بررسی مشکلات و مسائل تهران تشکیل می شود.

طلا به ترکیب کمیته ها اشاره کرد و افزود: هر کدام از این کمیته‌ها با ترکیب دو نفر از اعضای شورای شهر، دو نفر از مجمع نمایندگان تهران، دو نفر از معاونان شهرداری و یک نفر از معاونان شهرداری تشکیل خواهد شد.

وی ازبرگزاری جلسه کمیته مشترک در روز شنبه(هفتم تیر ماه) در محل شورای شهر تهران خبرداد و افزود: دستور این جلسه برای این کارگروه‌ها؛ تعیین رئیس، نایب رئیس و دبیر و همچنین تاریخ و ساعات برگزاری جلسات و تصمیم‌گیری در مورد محل دبیرخانه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز