خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران:

بهای ورود به باغ پرندگان تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۷۸

«در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان و تعیین بهای خدمات بازدید از آن بررسی و پس از کش و قوس های فراوان و مزاح اعضا با یکدیگر با اعمال تغییراتی در تبصره های آن در نهایت به تصویب رسید.»

اعضای شورای شهر تهران بهای ورود به مجموعه باغ پرندگان و کسانی را که می توانند از تخفیف ورودی برخوردار شوند را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان و تعیین بهای خدمات بازدید از آن بررسی و پس از کش و قوس های فراوان و مزاح اعضا با یکدیگر با اعمال تغییراتی در تبصره های آن در نهایت به تصویب رسید.

بر اساس این لایحه بهای ورود به این باغ ۴ هزار تومان تعیین و تصویب شد. بهای ورود به پارکینگ تا سه ساعت اولیه هزار تومان و در ازای هر ساعت توقف اضافه ۵۰۰ تومان تعیین شد.

همچنین بر اساس تبصره یک این لایحه، خانواده شهدا و ایثارگران دارندگان کارت منزلت و دانش آموزی و دانشجویی موسسات خیریه و بهزیستی معلولان و کارمندان شهرداری مشمول پرداخت ۵۰ درصد از بهای مصوب ورود به مجموعه هستند. همچنین شهرداری تهران موکلف است هر شش ماه یک بار گزارشی از اجرای این لایحه به شورا ارائه دهد.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورا درباره وضعیت این باغ اظهار کرد: متاسفانه باغ پرندگان با اشکالات عمده ای مواجه است که وسعت آن مهمترین اشکال آن است و به دلیل بهره برداری زودهنگام کل پروژه دچار ضعف شده است به طوری که مهمترین بخش آن یعنی نصب چادر اصلی هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: در این باغ پرندگانی وجود دارند که از نظر تعداد و تنوع همخوانی با وسعت باغ ندارند.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورا نیز از مسئولان شهرداری خواست ظرف یکی، دو ماه آینده برنامه تکمیلی این مجموعه را به شورا ارسال کنند. همچنین محسن پیرهادی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در خصوص این لایحه اعلام کرد باید مشخص شود پولی که به عنوان ورودی از شهروندان دریافت می شود به حساب شهرداری واریز می شود یا پیمانکار.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه پیشنهادی مبنی بر کاهش بهای ورودی مطرح شد که به تایید نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز