خبرگزاری کار ایران

حسین طلا در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای بررسی طوفان اخیر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۴۶

وجود آنتن‌های فراوان مخابراتی و محل قرار گیری آنها، درختان خشک شده، بیلبوردهای فراوان تبلیغاتی و بنرها در سطح شهر موضوعاتی است که شهر تهران را به عنوان شهر ایمن زیر سؤال می‌برد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران از تشکیل کمیته‌ای از طرف این مجمع در خصوص طوفان تهران و پیگیری موضوعات مرتبط در مورد این حادثه خبر داد.

حسین طلا در گفت‌وگو با ایلنا و با اشاره به جلسه امروز این مجمع اظهار کرد: جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران در خصوص طوفان اخیر با حضور رئیس سازمان هواشناسی، معاونان وی و مدیر کل حوادثغیر مترقبه استان تهران در محل مجمع برگزار شد.

وی ادامه داد: رئیس سازمان هواشناسی بی‌بدیل بودن طوفان ۱۲ خرداد در تهران و نبود امکانات کافی را دلیل عدم پیش‌بینی و پیشگیری بیان کرد. اما این درحالی است که نمایندگان تهران ضمن انتقاد معتقد بودند چگونه در روزهای بعدی سازمان هواشناسی طوفان‌های زیر ۱۰۰ کیلومتر را نیز پیش‌بینی کرده است. البته برخی از این پیش‌بینی‌ها نیز به وقوع نپیوسته است.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران افزود: مدیر کل حوادثغیر مترقبه استان تهران معتقد بود مدیریت اینگونه حوادثبرعهده شهرداری تهران است، زیرا شهرداری به عنوان مدیر حوادثدر ستاد مدیریت بحران کشور حضور دارد.

طلا گفت: مباحثدیگر مطرح در این جلسه این بود که در نهایت پیش بینی کننده حوادثیا سازمانی که آن را به مردم اطلاع رسانی کند یا اینکه ارائه خسارت را به خسارت دیدگان بر عهده گیرد، کیست؟

وی یادآور شد: وجود آنتن‌های فراوان مخابراتی و محل قرار گیری آنها، درختان خشک شده، بیلبوردهای فراوان تبلیغاتی و بنرها در سطح شهر موضوعاتی است که شهر تهران را به عنوان شهر ایمن زیر سؤال می‌برد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد کمیته‌ای از طرف مجمع نمایندگان تهران این طوفان تلخ و موضوعات مرتبط با این حادثه را پیگیری و نتیجه را به مجمع اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز