خبرگزاری کار ایران

با ریاست استاندار تهران؛

نخستین نشست اتاق فکر محیط زیست تهران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۳۹

در این جلسه مسایل و مشکلات محیط زیست تهران در بخش آلودگی آب و خاک‏‌، چگونگی حفظ باغات، صنایع و مشاغل آلاینده مسایلی مطرح و عنوان شد / از استاندار تهران به عنوان نخستین استاندار دوستدار محیط زیست با اهدای لوح از سوی رئیس سازمان محیط زیست تشکر شد.

مشکلات و معضلات زیست محیطی شهر تهران با حضور استاندار تهران در نشست اتاق فکر محیط زیست تهران عنوان و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نشست اتاق فکر محیط زیست استان تهران امروز با حضور استاندار تهران در استانداری تهران تشکیل شد.

در این جلسه علاوه بر استاندار تهران، مدیرکل محیط زیست استان تهران، سه نفر از اعضای شورای شهر تهران، اساتید و سازمان‌های مردم نهاد حضور داشتند.

در این جلسه درباره مسایل و مشکلات محیط زیست تهران در بخش آلودگی آب و خاک‏‌، چگونگی حفظ باغات، صنایع و مشاغل آلاینده مسایلی مطرح و عنوان شد و مسئولان و کارشناسان دغدغه و نگرانی‌های خود را در این زمینه به استاندار تهران اعلام کردند. استاندار نیز قول همکاری خود را اعلام کرد.

قرار است این اتاق فکر هر ماه به ریاست شخص استاندار تشکیل شود و مسایل و مشکلات محیط زیست مطرح و رسیدگی شود.

همچنین در پایان این جلسه علاوه بر قرائت پیام رئیس سازمان محیط زیست از استاندار تهران به عنوان نخستین استاندار دوستدار محیط زیست با اهدای لوح تشکر شد و لباس محیط بانی به وی اعطا شد که وی این لباس را به دلیل تلاش‌های رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در چند ماه اخیر به وی تقدیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز