خبرگزاری کار ایران

۳ هزار اتوبوس در مراسم ارتحال امام خدمات رسانی‌ می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۲۵

«تجلی مدیریت شهری در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در گرو ترافیک روان و نظم در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی است.»

دبیر کل حمل و نقل ستاد ارتحال حضرت امام خمینی در شهرداری تهران، از خدمات رسانی بیش از ۳ هزار اتوبوس در مراسم ارتحال امام خمینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی چناری با بیان اینکه تجلی مدیریت شهری در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در گرو ترافیک روان و نظم در مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی است گفت: به این منظور بروشورهایی از ابتدای ورود اتوبوس‌ها به تهران توزیع می‌شود تا زائران را در طول مسیر راهنمایی کند و همچنین پارکینگ‌ها نیز با رنگ‌های مشخص برای اتوبوس‌ها از استان‌های مختلف پیش بینی شده است.

همچنین در این نشست سرهنگ حسینی نماینده پلیس راهور با اشاره به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مراسم ارتحال گفت: در خصوص پرداخت خسارت به خودروهایی که دچار آسیب شده‌اند پیش بینی لازم انجام شده و نماینده‌های بیمه برای رسیدگی به این خودرو‌ها در محل حضور دارند.

وی افزود: از سد معبر در مترو و اتوبوس توسط دست فروشان ممانعت می‌شود.

فرحمند نماینده اتوبوسرانی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: سرویس رسانی اتوبوس‌ها در عصر ۱۳ خرداد، روز ارتحال و عصر ۱۴ خرداد خواهد بود که بیش از ۳ هزار اتوبوس مردم را جابه جا می‌کنند و ۶۰۰ دستگاه نیز به صورت رزو پیش بینی شده است.

وی افزود: از ۷۰ محله، میدان و شهرک در تهران، سرویس دهی‌ها انجام شده و تعدادی از مساجد و پایگاه‌ها نیز تحت پوشش قرار دارد.

همچنین اکبری نماینده سازمان تاکسیرانی نیز در این نشست گفت: سازمان تاکسیرانی به صورت رایگان توسط ون و سواری‌ها زائران را در سه مسیر باقر شهر - حرم، پل صنیع خانی تا پل تازه تاسیس بهشت زهرا و مسیر درب قدیم بهشت زهرا تا میدان شهدای گمنام در هر مسیر با ۵۰ ون جابه جا می‌کنند و ۲۰ دستگاه ون نیز از پارکینگ شماره ۹ تا حرم مسئولیت جابه جایی زائران را بر عهده دارند.

وی افزود: همچنین ۵۰ سواری نیز به ستاد گمشدگان برای افرادی که از کاروان‌ها جا مانده‌اند اختصاص یافته که این افراد را تا مقصد به صورت رایگان منتقل کنند.

دراین نشست همچنین خدابخش نماینده شرکت بهره برداری مترو نیز گفت: روز ۱۴ خرداد و از شب ۱۳ خرداد از ساعت ۵/۱۰ شب تا ۵/۵ صبح سرویس دهی زائران در مسیر حرم تا حرم انجام خواهد شد و همچنین سرفاصله قطارهای مترو نیز در این مدت ۵ دقیقه و از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر روز ۱۴ خرداد به ۴ دقیقه خواهد رسید.

وی ادامه داد: در صورت ازدحام جمعیت قطارهای فوق العاده وارد مسیر می‌شوند و سرفاصله قطار‌ها نیز کاهش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز