خبرگزاری کار ایران

۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی مازندران خط‌کشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۵۵

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راهها اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای ارتباطی استان با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد خبر داد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راههای استان مازندران از انجام عملیات خط کشی در ۳۰۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان طی دو ماه ابتدایی سال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر افزود: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شوند. از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحثخط کشی محورها در دستور کار خود داشته که می توان به اجرای ۳۰۰ کیلومتر خط کشی سرد اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راهها اداره کل راه و شهرسازی مازندران یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان کرد و اظهار داشت: در دو ماه اول سال جاری این اداره کل توانسته مقدار ۳۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان را با اعتباری بالغ بر ۵۱۰۰ میلیون ریال انجام دهد.

مهندس نظری در ادامه به محورهای مهمی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره کرد و گفت: محور ارتباطی هراز، سوادکوه، کناره، ساری _ خزرآباد و… از جمله محورهایی بودند که در دو ماه اول سال خط کشی در آنها انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز