خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان‌ حمل و نقل همگانی در گفتگو با ایلنا:

وزارت کشور متولی تست مخازن اتوبوس‌های گاز سوز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۸۷

نباید ضعف مدیریتی سازمان اتوبوس رانی شهر تهران را به وزارت کشور نسبت داد. / امیدواریم درباره تعمیر و تست مخازن گاز سوز اتوبوس ها هفته آتی خبرهای خوشی اعلام شود.

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی اعلام کرد که متولی تست مخازن گاز سوز اتوبوس ها وزارت کشور نیست.

سعید قیصر در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهار نظر اخیر مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری تهران مبنی بر اینکه «تعمیر و تست مخازن گاز سوز اتوبوس ها بر عهده و زارت کشور است.» اظهار کرد: نباید ضعف مدیریتی سازمان اتوبوس رانی شهر تهران را به وزارت کشور نسبت داد و اعلام کرد تعمیر این مخازن برعهده وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه قطعا مدیر عامل این سازمان اطلاعات دقیقی از وضعیت اتوبوس های توقفی خود نیز ندارد اعلام کرد: مشخصات فنی در اتوبوس های گاز سوز کاملا مشخص است. خودرویی که تولید می شود گارانتی دارد و شرکت بهره بردار آن خود متولی مسائل فنی است.

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی با بیان اینکه در این میان وزارت نفت نیز مسئولیت دارد تاکید کرد: از آنجا که وزارت کشور مسئول حمل و نقل عمومی وضعیت مخازن را به عنوان یک معضل می داند از این رو جلسه هفته گذشته برگزار شد تا وضعیت این موضوع مشخص شود و البته امیدواریم درباره تعمیر و تست مخازن گاز سوز اتوبوس ها هفته آتی خبرهای خوشی اعلام شود.

قیصر با بیان اینکه تامین قطعات مورد نیاز اتوبوس ها برعهده وزارت نفت است، گفت: تعویض هر مخزن در اتوبوس ۲۲ میلیون تومان هزینه لازم دارد که قطعا متولی آن وزارت کشور نیست.

وی با بیان اینکه پی‌گیر تست مخازن گاز سوز در خودرو ها نیز هستیم گفت: برای این موضوع نیز قرار است در یک ما ه آینده تصمیم گیری جدی صورت گیرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز