خبرگزاری کار ایران

عصر امروز اتفاق افتاد؛

تکرار حادثه این‌بار در هواپیمای ترکیه - ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۵۳

«قبل از این که هواپیما به صورت کامل بر باند فرودگاه امام خمینی بنشیند، حدود نیم ساعت، شاهد شرایط غیر عادی و وحشتناک هواپیما بودیم که هر لحظه احتمال حادثه ناگواری را در اذهان مسافران پدید می‌آورد.»

به فاصله دو روز پس از ایجاد مشکل و فرود هراس انگیز هواپیمای مسافربری بندرعباس - تهران متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان، این بار هواپیمای مسافربری ترکیه - ایران، در شرایط مشابهی بر باند فرودگاه امام خمینی نشست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هواپیمای مسافربری ترکیه به ایران که صبح امروز پنج شنبه ۸ خردادماه، از فرودگاه استانبول به مقصد تهران و فرودگاه امام خمینی حرکت کرد، بعد از ظهر امروز و در شرایطی که حدود نیم ساعت، توانایی نشستن عادی روی باند فرودگاه امام خمینی را نداشت، بعد از نیم ساعت ترس و دلهره مسافران و حتی بدحال شدن برخی از آنان، سرانجام روی زمین نشست.

سید مرتضی جلالی، یکی از خبرنگاران ایلنا در قم، که خود مسافر این هواپیما بود می گوید: امروز و در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی(استانبول)، هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز w۵۱۱۳، از فرودگاه استانبول به مقصد تهران و فرودگاه امام خمینی حرکت کرد و نهایتا، تقریبا ساعت ۱۵:۲۰ عصر به زمین نشست اما در شرایطی که بسیاری از مسافران دچار ترس و دلهره شده بودند.

وی افزود: قبل از این که هواپیما به صورت کامل بر باند فرودگاه امام خمینی بنشیند، حدود نیم ساعت، شاهد شرایط غیر عادی و وحشتناک هواپیما بودیم که هر لحظه احتمال حادثه ناگواری را در اذهان مسافران پدید می‌آورد.

سید مرتضی جلالی افزود: به نظر می رسید کنترل هواپیما از دست خلبان خارج شده بود و خلبان و هیچ یک از مسئولین هواپیما نیز حرفی به مسافران نمی زدند تا آن ها کمی آرام بگیرند؛ هواپیما تا نیم ساعت بالا و پایین می رفت و واقعا اکثر قریب به اتفاق مسافران وحشت زده شده بودند و بسیاری از مسافران از جمله زنان جیغ می‌زدند.

وی گفت: بعد از آن که حدود نیم ساعت شاهد شرایط غیر عادی هواپیما بودیم و در برخی مواقع دائما بالا و پایین می رفت، هواپیما به زمین نشست اما در نهایت خلبان و هیچ کدام از مسئولین هواپیما حاضر نشدند با مردم صحبت کرده و بابت دلهره و ترسی که در میان مسافران ایجاد شده بود از آنها عذرخواهی کنند.

وی اضافه کرد: البته بعد از آن که هواپیما به زمین نشست، یکی از مهمانداران هواپیما به برخی از مسافران گفت، احتمالا مشکل ایجاد شده در فرود هواپیما به دلیل گره هوایی بوده است.

خاطرنشان می شود، سه شنبه شب همین هفته نیز یکی دیگر از هواپیماهای مسافربری شرکت هواپیمایی ماهان که از بندرعباس عازم تهران بود، به دلیل مشکلات مشابه، در فروگاه اصفهان ناچار به فرود شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز