خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

گزارش ایلنا از فرود هراس انگیز هواپیمای بندرعباس - تهران

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۲۲

«۱۰ دقیقه قبل از نزدیک شدن به باند مهرآباد هواپیما بالا و پایین رفت، زنان و کودکان شروع به جیغ کشیدن کردند و مهمانداران که ترسیده بودند، صدایشان در نمی‌آمد. / در یک لحظه هواپیما به حالت سقوط پایین آمد و موجب شد کاغذهایی که در جیب پیراهن مسافران وجود داشت در فضای داخلی هواپیما معلق شود.»

هواپیمای بندرعباس - تهرن که شب گذشته با برخورد با یک توده هوای فشرده نتوانست در تهران فرود آید، بار دیگر با تلاش خلبان هواپیما به سلامت در فروردگاه اصفهان به جای تهران فرود آمد و پس از ساعتی مجددا عازم تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته هواپیمای بندرعباس به تهران با مشکلاتی مواجه شد به طوری که به جای فرود در مهرآباد سر از فرودگاه اصفهان درآورد اما در نهایت این هواپیما پس از گذشت ساعتی و در شرایطی که تعدادی از مسافران داز ترس بازگشت با این هواپیما در اصفهان از هواپیما خارج شده بودند، عازم تهران شد و در فرودگاه مهرآباد با تعدادی از مسافران به زمین نشست.

احمد یوسف زاده یکی از مسافران این هواپیما درباره اتفاق شب گذشته به ایلنا گفت: ساعت ۱۷:۵۵ دقیقه هواپیمایی ماهان بندر عباس را به مقصد تهران ترک کرد. ۱۰ دقیقه قبل از نزدیک شدن به باند مهرآباد هواپیما بالا و پایین رفت، زنان و کودکان شروع به جیغ کشیدن کردند و مهمانداران که ترسیده بودند، صدایشان در نمی‌آمد. هواپیما با تکانهای وحشتناک به باند نزدیک شد، صدا بازشدن چرخها را شنیدم اما فرودی در کار نبود.

وی افزود: در یک لحظه هواپیما به حالت سقوط پایین آمد و موجب شد کاغذهایی که در جیب پیراهن مسافران وجود داشت در فضای داخلی هواپیما معلق شود. زمان گذشت و حتی خلبان صحبتی با مسافران نکرد. پس از چند دقیقه متوجه شدم که هواپیما دوباره اوج گرفته است. با گذشت زمان خلبان از بلندگوی کابین گفت: «خانم ها و آقایان به دلیل وجود یک جبهه هوای فشرده و باران شدید امکان فرود در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی مهیا نشد چند لحظه‌ای هواپیما در منطقه رود شور که منطقه امن است می چرخد تا هوا مساعد شود.»

او درباره زمان خاتمه چند ساعت هراس مسافران گفت: در نهایت پس از گذشت چند دقیقه بار دیگر با وجود اضطراب حاکم در هواپیما خلبان اعلام کرد: «ناچاریم به سمت اصفهان حرکت و در فرودگاه اصفهان فرود آییم.» خوشبختانه هواپیما بدون هیچ مشکلی در فرودگاه اصفهان فرود آمد و از طریق بلند گو اعلام شد که یک ساعت دیگر هواپیما به سمت تهران حرکت خواهد کرد. اما عمده مسافران حاضر نشدند با هواپیما به تهران بازگردند و تنها تعداد کمی با این هواپیما به سمت تهران حرکت کردند خوشبختانه در فرودگاه مهرآباد نیز بدون هیچ مشکلی هواپیما به زمین نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز