خبرگزاری کار ایران

در جلسه تخصصی انتقال کارخانه روغن نباتی پارس قو عنوان شد؛

درخواست تعیین زمینی در اطراف تهران برای انتقال کارخانه پارس قو

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۳۹

«مدیر عامل کارخانه موظف است برنامه زمان بندی انتقال کار خانه پارس قو را کارگروه تخصصی انتقال پارس قو اعلام کند.»

نماینده فرمانداری تهران در کارگره انتقال کارخانه روغن نباتی پارس قو گفت: زمینی در شهرکهای صنعتی اطراف تهران به منظور انتقال کارخانه پارس قو انتخاب می‌شود.

حمید صالح در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از تشکیل کارگروه تخصصی انتقال کارخانه روغن نباتی پارس قو خبر داد و گفت: سیاست فرمانداری تهران انتقال این کارخانه است و در این جلسه پس از بررسی موارد متعدد، قرار شد زمینی برای انتقال این کارخانه به خارج از تهران مشخص شود.

وی با بیان اینکه زمینی که مالک این کارخانه برای انتقال درنظر گرفته در اتوبان کرج به قزوین است که کاربری زراعی دارد، افزود: از آنجا که نمی‌توان کاربری این زمین را تغییر داد قرار شد تا مدیر عامل این کارخانه نامه‌ای را به شخص فرماندار تهران تا آخر هفته جاری ارسال کند و از وی بخواهد تا زمینی را در شهرک‌های صنعتی اطراف تهران به منظور انتقال کارخانه در نظر گیرد.

نماینده فرمانداری تهران در این کارگروه تخصصی همچنین تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن استان تهران نیز بر اساس این مصوبه ملزم است با هماهنگی زمینی را در اختیار این کارخانه در شهرکهای صنعتی قرار دهد.

صالح با بیان اینکه قرار شد، برآورد هزینه انتقال کارخانه پارس قو توسط مدیرعامل و سهامدار آن بررسی و به کمیته اعلام شود، تصریح کرد: همچنین مدیر عامل کارخانه موظف است برنامه زمان بندی انتقال کار خانه را به کمیته اعلام کند.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی کمیته در ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در این جلسه نسبت به ارائه تسهیلات بانکی به کار خانه نیز صحبتهایی نیز مطرح شد.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی برای باز نشستگی پیش از موعد کارگران کارخانه با انتقال آن به اطراف تهران منتفی شده است، گفت: مدیرعامل، بدهی به تامین اجتماعی دارد و باید این بدهی را پرداخت کند ولی در کل به صورت جدی به این مسئله ورود نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌زمانبدی که مدیرعامل ارائه می‌کند با جدیت پیگیری می‌شود و چه تضمینی برای آن وجود دارد، گفت: ما به دنبال برنامه جامع و دقیقی از مدیرعامل هستیم و باید در این برنامه شاهد خروج باشیم.

صالح در پاسخ به این پرسش که درباره زمین کارخانه که در منطقه ۱۶ قرار دارد نیز تعیین و تکلیف شد، اظهار کرد: این زمین متعلق به مالک است و می‌توانند آن را بفروشند و بحثانتقال را پیگیری کنند اگرچه فعلا به صورت تخصصی به آن ورود نکردیم.

در این جلسه نماینده فرمانداری تهران، نماینده نیروی انتظامی، نماینده قرار‌گاه ثارالله، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران، نماینده اداره تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ؛ نماینده شهرداری منطقه۱۶، نماینده محیط زیست شهرستان تهران و مدیر عامل کارخانه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز