خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

از پاسخ شهردار قانع نشدم اما اغماض می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۲۲

علی‌رغم اینکه به نظر من پاسخ شهردار تهران قانع کننده نبود اما اغماض می‌کنم تا فرصتی برای اصلاح امور توسط شهردار تهران فراهم شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران که موضوع طرح سوال از شهرداری تهران را مطرح کرده بود، گفت: فعلا نسبت به این مساله اغماض می‌کنم.

رحمت اله حافظی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه طرح سوال از شهردار امروز در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد، افزود: این مساله از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۱۵ به طور کامل بررسی شد اما من قانع نشدم.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه به نظر من پاسخ شهردار تهران قانع کننده نبود اما اغماض می‌کنم تا فرصتی برای اصلاح امور توسط شهردار تهران فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: من نماینده مستقل مردم در شورای شهر تهران هستم و هیچ وابستگی جناحی به هیچ گروه سیاسی ندارم و در انتخاب شهردار نیز به قالیباف رای دادم.

وی صراحتا اعلام کرد: ‌ سوال از شهردار حق قانونی هر نماینده ای است و موضوع طرح سوال مساله درون خانوادگی شورای شهر است و ارتباطی به مباحثسیاسی و جناحی ندارد.

به گزارش ایلنا، حافظی در راستای عدم دریافت پاسخ قانع کننده از شهردار تهران در بر موضوع کمیته تخصیص از ریاست شورای شهر تهران درخواست طرح سوال از شهردار تهران را کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز