خبرگزاری کار ایران

مدیر واحد صدور آرم خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای عمومی برای دریافت آرم طرح ترافیک

کد خبر : ۱۶۸۴۹۷

تمامی خودروهای عمومی شهر تهران برای دریافت آرم طرح ترافیک تنها تا پایان ۵ خرداد ماه مهلت دارند در سامانه شهردار ی تهران به نشانی www. tehran. ir مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از تمدید مهلت ثبت نام خودروهای پلاک عمومی به منظور دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۳ تا پایان ۵ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرنژاد افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای سال ۹۳ تمامی خودروهای پلاک عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست پلاک خودرو‌هایشان ایران ۱۱،۲۲، ۳۳،۴۴، ۵۵،۶۶، ۷۷و ۸۸ است، به منظور تردد در محدوده طرح ترافیک ملزم به دریافت آرم طرح ترافیک هستند، لذا با توجه به اینکه هنوز بخشی از دارندگان خودروهای عمومی موفق به ثبت نام نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام این خودرو‌ها در سامانه شهرداری تهران تا پایان ۵ خرداد ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تمامی خودروهای عمومی شهر تهران تنها تا پایان ۵ خرداد ماه مهلت دارند در سامانه شهردار ی تهران به نشانیwww. tehran. irمراحل ثبت نام را تکمیل کنند، گفت: معاینه فنی معتبر از مراکز مکانیزه شهر تهران و عوارض سالیانه از الزامات ثبت نام دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه است.

به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهر تهران مهلت تحویل مدارک خودروهای پلاک عمومی به دفا‌تر خدمات الکترونیک شهر نیز تا ۱۵ خرداد ماه است.

قنبرنژاد با تاکید بر اینکه قطعا مهلت اعلام شده آخرین مهلت بوده و تمدید نخواهد شد، گفت: از ۱۶ خرداد ماه خودروهای عمومی فاقد آرم طرح ترافیک در صورت تردد در محدوده طرح ترافیک از سوی راهور اعمال قانون خواهند شد.

وی تاکید کرد: تنها خودروهای عمومی شهر تهران که دو رقم سمت راست آن‌ها مختص شهرتهران بوده، واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه هستند و خودروهای عمومی شهرستانهای اطراف تهران برای تردد در محدوده طرح ترافیک باید از طرح ترافیک روزانه استفاده کنند.

قنبرنژاد خاطر نشان کرد: معاینه فنی یکی از الزامات دریافت ارم طرح ترافیک روزانه است لذا خودروهای عمومی شهرستان‌ها در صورتی که می‌خواهند به محدوده طرح ترافیک وارد شوند باید در ابتدا از مراکز شهر تهران معاینه فنی معتبر را دریافت کرده و پس از آن از طرح ترافیک روزانه و یا هفتگی برای تردد در محدوده طرح ترافیک استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز