خبرگزاری کار ایران

یک خودرو در محل فروکش پارکینگ ساختمان مسکونی سقوط کرد

کد خبر : ۱۶۸۱۲۵

در پی این حادثه این راننده که دچار ترس و وحشت شده بود به سرعت از داخل خودرو خارج شد و از محل حادثه دور شد.

نشست کف پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان ستارخان باعثفرو رفتن یک دستگاه خودروی سواری به داخل چاه فاضلاب شد.

به گزارش ایلنا، با تماس ساکنان یک مجتمع مسکونی۷ طبقه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷۷ و همچنین گروه نجات ۳ این سازمان را در ساعت ۱۸ شب گذشته به محل حادثه در خیابان ستارخان، خیابان خسرو جنوبی روانه کرد.

رضا اسلامی معاون منطقه ۲ عملیات آتش نشانی تهران در این باره، ابراز داشت: راننده خودرو سمند در حال پارک خودرو در قسمت پارکینگ این مجتمع مسکونی بود که ناگهان عقب خودرو به داخل فرو رفت.

وی افزود: در پی این حادثه این راننده که دچار ترس و وحشت شده بود به سرعت از داخل خودرو خارج شد و از محل حادثه دور شد.

معاون عملیات منطقه ۲ آتش نشانی در ادامه گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده کردیم که در این پارکینگ، یک دستگاه خودروی سواری از قسمت عقب به داخل گودالی به عمق ۳ متر فرو رفته است.

اسلامی علت نشست کف پارکینگ را ناشی از شکستگی طوقه چاه فاضلاب ساختمان ذکر کرد و افزود: براثر این حادثه کف پارکینگ و دهانه چاه به یکباره فروکش کرد واین خودرو به داخل حفره ایجاد شده سقوط کرد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل و با استفاده از تجهیزات نجات، این خودرو را از داخل گودال خارج و تحویل مالک آن دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز