خبرگزاری کار ایران

واژگونی نیسان وانت در خیابان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۱۵

یک دستگاه وانت نیسان در مسیر شمال به جنوب خیابان قزوین در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با جدول کنار خیابان و چندین اصله درخت و تیر برق واژگون شد.

یک وانت نیسان که بامداد امروز در خیابان قزوین واژگون شده و آتش گرفته بود با سرعت عمل آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۰۵:۲۵ دقیقه صبح امروز طی اطلاع رسانی شهروندان درمورد واژگونی یک دستگاه نیسان وانت، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۰ را به محل حادثه در خیابان قزوین، سه راه بوتان اعزام کرد.

حسین قربانی افسر آماده منطقه ۴ سازمان آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته بود، گفت؛ یک دستگاه وانت نیسان در مسیر شمال به جنوب خیابان قزوین در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با جدول کنار خیابان و چندین اصله درخت و تیر برق واژگون شد.

وی با اشاره به نشت بنزین و وقوع آتش سوزی از قسمت موتور این وسیله نقلیه، افزود؛ آتش نشانان بلافاصله راننده ۴۵ ساله که تنها سرنشین خودرو بود را از داخل اتاقک آن خارج کردند و به سرعت به مبارزه با این آتش سوزی پرداختند وهمچنین با قطع سیستم برق این خودرو از پیشرفت شعله‌های آتش جلوگیری بعمل آوردند.

قربانی با اعلام اینکه این راننده به صورت سطحی از ناحیه دست مجروح شده بود، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی نیسان وانت، بنزین ریخته شده در محل را پاکسازی کرده وهم چنین با ریختن خاک بر روی سطح جاده از به وجود آمدن حوادثاحتمالی دیگر جلوگیری کردند.

شایان ذکر است علت بروز این حادثه توسط کار‌شناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز