خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران:

تعداد زندانیان زیر ۲۰ سال ۲۰ درصد افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۵۴

عدم توجه به برنامه‌ریزی در کشور موجب خسارات زیادی شده است بی شک با تدبیر دولت، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در ماه گذشته فعالیت‌های علمی و کارشناسی به جایگاه خود بازگشته است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران از افزایش ۲۰ درصدی زندانیان زیر ۲۰ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد اسماعیل وند در مراسم تودیع و معارفه خود به عنوان معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری تهران با انتقاد از بی‌تدبیری‌های دولت گذشته، گفت: به دلیل بی‌برنامه‌گی و جریان انحرافی شاهد آشفتگی در اداره امورات هستیم، قطعاً با برنامه ریزی مشخص و همدلی می‌توان به نحو شایسته این مسائل را حل و فصل کرد.

وی با بیان اینکه در آبان ماه سال ۸۵ شاهد انحلال سازمان مدیریت برنامه ریزی در کشور بودیمع تصریح کرد: با وجود مخالفت بسیاری از کار‌شناسان به بهانه کوچک کردن دولت این انحلال صورت گرفت چرا که تصمیمات سیاسی و فردی در پشت این مسئله بود. متاسفانه این تصمیم خسارت فراوانی را ایجاد کرده است.

اسماعیل وند عمل به قانون اساسی و ظرفیت‌های آن را عامل پیشرفت کشور در آینده دانست و اعلام کرد: ‌ عدم توجه به برنامه‌ریزی در کشور موجب خسارات زیادی شده است بی‌شک با تدبیر دولت، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در ماه گذشته فعالیت‌های علمی و کار‌شناسی به جایگاه خود بازگشته است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری تهران با بیان اینکه ۱۲ درصد جمعیت کشور در استان تهران و ۱۰ درصد جمعیت کشور در شهرستان تهران ساکن هستند، گفت: در چند سال اخیر شاهد افزایش تعداد زندانیان بوده‌ایم متاسفانه در این مد ت زندانیان زیر بیست سال افزایش بیست درصدی را نشان می‌دهد.

اسماعیل وند با اشاره به اینکه تلفات انسانی در تصادفات برون شهری از معزلات جدی است که باید فکری به آن کرد، تصریح کرد: متاسفانه تطبیقی در وصعیت اداری با تعداد نیروهای موجود وجود ندارد برای نمونه فرمانداری تهران با ۸ میلیون نفر ساکن در شهر تهران تنها ۸۰ نفر نیرو دارد.

وی اعلام کرد هر کدام داز مناطق شهر تهران برای خود ابر منطقه‌ای هستند و در حد شهرستان عمل می‌کنند ما نماینده‌ای در هیچ مرکز اداری و سیاسی نداریم که بتوانیم تطبیق مدیریت داشته باشیم از سویی به دلیل عدم ارسال به موقع آمار و اطلاعات با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

در ادامه این نشست حسین طلا نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه ساختار اداری تهران مناسب نیست. تصریح کرد: تهران دارای ساختار بهم ریخته تقسیماتی هستیم چرا که تهران شهری است که از قالب یک شهرستان و استان خارج شده و تمامی ساز و کار‌هایش به هم ریخته و دارای ساختار اداری متناسبی نیست.

این نماینده مجلس، گفت: ‌ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آرای ماخوذه از شهرستان تهران از مجموع ۹ استان ۹۷ هزار آراء بیشتر بود.

وی ادامه داد: ما همچنان به دنبال آن هستیم که در منظقه شهر تهران نماینده‌ای از فرمانداری حضور داشته باشند و این مطالبه ماست که باید پیگیری شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در بخش آموزش بهداشت و حمل و نقل نیز مشکلاتی و جود داردگفت: تهران سازو گار به هم ریخته‌ای دارد که باید اصلاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز