خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

حاشیه‌ها و خطکشی‌ها آفت شوراها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۹۸

«با پرداختن به حاشیه ها و خط کشی میان خودتان برای مردم و مسولان علامت سوال ایجاد نکیند. / این حاشیه ها و اختلافات درونی علامت سوالی برای مردم و مسئولان است که آیا برای خدمت کردن نیاز به خط کشی وحود دارد؟»

استاندار تهران در جمع اعضای شورای عالی استان گفت: با پرداختن به حاشیه ها و خط کشی میان خودتان برای مردم و مسولان علامت سوال ایجاد نکیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین هاشمی استاندار تهران در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا بابیان اینکه شورا ها نقش مهمی در قران و قانون اساسی دارند، اظهار کرد: جایگاه شوراها به گونه ای است که میتوانند در اداره کشور تاثیر گذار باشند به گونه ای که شورای عالی استان در ارائه لایحه به مجلس و دولت هم تراز دولت است.

وی بابیان اینکه از این ظرفیت قانونی در سه دوره گذشته به خوبی استفاده نشده است تصریح کرد: نباید انتظار داشت که این ظرفیت از کانال دولت پیگیری شود چرا که این قدرت مال شماست و بهتر است به جای پرداختن به حاشیه ها و خط کشی میان خودتان - که آفتی است که تنها به شما آسیب می زند - به فکر کار باشید.

هاشمی ادامه داد: این حاشیه ها و اختلافات درونی علامت سوالی برای مردم و مسئولان است که آیا برای خدمت کردن نیاز به خط کشی وحود دارد؟

استاندار تهران با بیان اینکه شوراهای استان تهران پیشانی نظام هستند و عملکردشان الگویی برای کشور است، گفت: تعامل سازنده باتمام دستگاههای ذیربط دراستانداری تهران وجود دارد در همین راستا با شهرداری تهران نیز که ۸ سال بود ارتباطی وجود نداشت این ارتباط برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه دربحثکرایه های تاکسی با تعامل خوب با شهرداری و شورا به هماهنگی رسیدیم، اظهار کرد: مردم وقتی میان شورا و شهرداری و دولت همکاری می بینند حتما شرایط را تحمل می کنند. همه در داخل یک کشتی هستیم و باید پاسخگوی خدا باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و صحبتهای امروز رئیس جمهور در نمایشگاه کتاب گفت: باید به اصلاح الگوی مصرف دست یابیم و مصرف بی رویه ظلم است.

استاندار تهران همچنین به بحثمهاجرت به استان تهران اشاره کرد و گفت: این مهاجرتها موجب افزایش آسیبهای اجتماعی، معضلات مواد مخدر و… شده است که البته خوشبختانه با اطلاع رسانی، خانواده‌ها هوشیار شده‌اند و یادمان باشد که مردم بهترین قاضیان هستند و اگر برای آنها کار کنیم حتما بار دیگر به ما رای می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه با مچگیری به شدت مخالفم اظهارکرد: معنای نظارت مچگیری نیست و به بازرسی و حراست تاکید کردم اگر در مسیرشان احساس شود که به دنبال مچگیری هستند یقینا با آنها برخورد می کنم اما در عین حال به آنها گفته ام که شما چشم و گوش ما هستید و باید بدانید در استان چه میگذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز