خبرگزاری کار ایران

تا ۱۸ ماه آینده اجرایی می‌شود؛

ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌های بنزینی در محدوده طرح ترافیک تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۵۴

«در طول این مدت ۱۸ماهه تلاش می‌کنیم تا یکسری از موتوسیکلتهایی بنزینی را که در محدوده شهر تردد می‌کنند اسقاط کرده و به موتور سیکلتهای برقی با تسهیلات بدون بهره به مردم ارائه کنیم.»

مدیر بخش توسعه حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: تا ۱۸ ماه آینده تردد موتور سیکلت‌های بنزینی در محدوده طرح ترافیک ممنوع خواهد شد.

سید نواب حسنی منش در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طی فراخونی که از فردا در جراید کثیرالانتشار منتشر می‌شود شهرداری تهران اعلام می‌کند طی ۱۸ ماه آینده یعنی اواخر سال ۹۴ و اوایل سال ۹۵ تردد موتور سیکلتهای بنزینی در محدوده ترافیکی شهر تهران ممنوع خواهد شد.

وی ادامه داد در طول این مدت ۱۸ماهه تلاش می‌کنیم تا یکسری از موتوسیکلتهایی بنزینی را که در محدوده شهر تردد می‌کنند اسقاط کرده و به موتور سیکلتهای برقی با تسهیلات بدون بهره به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: به همین منظور با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، استانداردهای ویژه‌ای برای موتور سیکلت‌های برقی مشخص شده، به طوری که این موتور سیکلت‌ها هم آلودگی هوا ندارند، و هم عمر باطریشان خوب است.

به گفته وی شهرداری تهران به همین منظور فراخوانی را ارائه کرده است که طی آن از تمام اشخاصی که توان تولید چنین موتور سیکلتی را دارند دعوت کرده تا تامین کننده این موتورسیکلت‌ها باشند و شهرداری تهران نیز با کمک بانک شهر تسهیلاتی را به همین منظور در نظر گرفته است.

حسینی منش در مورد جزئیات این تسهیلات نیز گفت: بین ۷۰تا ۸۰ در صد قیمت موتور سیکلت‌ها در قالب تسهیلات بدون بهره به مردم ارائه می‌شود و مردم می‌توانند با اقساط ماهانه ۱۵۰ تومان موتورسیکلتهایی با استانداردهای یورو ce واستاندارد کشور دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز