خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

روزانه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه حمل زباله تهرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۲۳

«روزانه ۷ تن زباله وارد این مرکز می‌شود اما متاسفانه در شمال و شمال شرقی‌ این مرکز حریم رعایت نشده است و دیوار به دیوار آن شهرک صنعتی وجود دارد.»

رئیس کمیسیون شورای شهر تهران گفت: روزانه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه حمل زباله می‌شود این در حالی است که هنوز تفکیک زباله از مرکز صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران رحمت‌اله حافظی با اشاره به بازدید اخیرش از مرکز پردازش دفع پسماند کهریزیک اظهار کرد: روزانه ۷ تن زباله وارد این مرکز می‌شود اما متاسفانه در شمال و شمال شرقی‌ این مرکز حریم رعایت نشده است و دیوار به دیوار آن شهرک صنعتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورا باید مانع این تصرفات شود به وصعیت پرسنل این مرکز اشاره و اعلام کرد باید شاغلین این مرکز را جزو مشاغل سخت و زیان آور حساب کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه هنوز تفکیک زباله‌ها به صورت سنتی برگزار می‌شود گفت: روزانه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه حمل زباله می‌شود از این روز لازم است برای ت فکیک آن از مبدا فکری صورت گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه سال گدذشته ۲۵۰ هزار میلیارد تومان فیش قبض عوارض زباله صادر شد گفت: از این مبلغ تنها ۷۰ میلیارد تومان وصول شده است و نیاز است برای این مسئله نیز فکری اندیشیده شود.

تند گویان دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه در باره قطع درختان منطفه ۵ شهرداری تهران واقع در سعادت آباد گفت: مدت‌ها بود از این مسئله اطلاع داشتیم اما به دلیل اینکه به دنبال نظم بخشیدن به جامعه هستیم تنها با دستگاههای ذیربط اطلاع دادیم.

وی با بیان اینکه قطع درختان از ۵ سال پیش در قالب تذکرات مختلف اعلام شده است گفت آنچه که دراین مسئله هست این است که تنها نسب نهال قطع شده است انتظار داریم رسانه‌ها اطلاع رسانی درستی داشته باشد.

همچنین احمد مسجد جامعی رئیس شواری شهر تهران در قالب تذکری به شهرداری تهران گفت: مردم دوست دارند نمایندگان‌شان را در افتتاح پروژه‌های شهری ببیند از دوستان گله دارم که افتتاح بخش جنوبی خط ۳ مترو تهران را به روزی موکول کرده که می‌دانند سالهاست در این روز جلسه علنی شورا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد شورای شهر برای حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو تلاشهای بسیاری کرده‌اند بهتر است که افتتاح آن را به روز دیگری موکول می‌کردند.
رئیس شورای شهر تهران صراحتاً اعلام کرد که اولویت علناً با جلسه علنی شوراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز