خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری تهران خبر داد:

۴ هزار میلیارد چک برگشتی روی دست شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۲۹

«تمامی مودیانی که تا پایان تیرماه، اقدام به پرداخت چک‌های خود کنند، از ۲۵ درصد بخشودگی در جرایم برخوردار می‌شوند.»

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش تعداد چک‌های برگشتی در شهرداری گفت: هم اکنون بالغ بر چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال چک برگشتی در شهرداری تهران وجود دارد که مربوط به کل ادوار شهرداری است.

به گزارش ایلنا، «سید دادوش هاشمی» با بیان این مطلب افزود: چک‌های برگشتی موجود در شهرداری مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح‌های مختلف در شهر است که به عنوان حقوق حقه مردم باید وصول شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری از طریق مراجع قانونی و با پیگیری‌های مداوم، به دنبال وصول چک‌های برگشی است خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اجرای سیاست‌های مختلف مالی در شهرداری، جلوی رشد چک‌های برگشتی گرفته شده و اکنون باید برای وصول چک‌های موجود اقدام جدی کرد.

هاشمی گفت: سال گذشته لایحه تخفیف جرایم چک‌های برگشتی در قالب تسهیلات اسناد نکول شده به تصویب شورای شهر تهران رسید و تمامی مودیانی که تا پایان تیرماه، اقدام به پرداخت چک‌های خود کنند، از ۲۵ درصد بخشودگی در جرایم برخوردار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز