خبرگزاری کار ایران

انبار مواد محترقه در جاده خاوران دچار حریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۳۰

«حجم زیادی از مواد محترقه بسته بندی شده و مواد اولیه در محل حادثه وجود داشت که این موضوع موجب شده بود تا انبار کاملاً شعله‌ور شود.»

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ‌ انبار بزرگی در جاده خاوران طعمه حریق شد.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حریق در انبار بزرگ مواد محترقه در جاده خاوران شهرک قیام خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۵۰:۱۸ دقیقه روز گذشته رخ داد که بلافاصله سه ایستگاه ۶۳،۶۶و ۳۷ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه در یک سوله ۲۰۰ متری که کارگاه و انبار تولید و نگهدارنده مواد محترقه بود، رخ داد، اظهار کرد: حجم زیادی از مواد محترقه بسته بندی شده و مواد اولیه در محل حادثه وجود داشت که این موضوع موجب شده بود تا انبار کاملاً شعله‌ور شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به اینکه در کنار این انبار چندین انبار دیگر از اجناس مختلف وجود داشت و آتش در حال سرایت به این انبارها بود، تصریح کرد: به دلیل انفجارهای کوچکی که مکرراً تکرار می‌شد محل حریق بسیار نا‌امن بود اما آتش نشانان از چند مسیر حادثه را کنترل کردند.

ملکی همچنین گفت: کارگران این سوله موفق به خروج از محل حادثه شده بودند و خوشبختانه حادثه خسارت جانی در برنداشت.

به گفته وی حریق پس از دو ساعت و نیم خاموش شد. علت حادثه در حال بررسی است و خسارات وارده نیز بسیار اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز