خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و حومه:

تست مخازن اتوبوس‌های گازسوز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۲۷

سال‌ها بود که تست مخازن اتوبوس‌های گازسوز صورت نگرفته بود و نهایتا به رغم آنکه انجام تست مخازن اتوبوس‌ها وظیفه شهرداری نبوده اما شهرداری تهران از محل اعتبارات خود تست مخازن گاز اتوبوس‌ها را آغاز کرده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و حومه از آغاز تست مخازن اتوبوس‌های گاز سوز خبر داد.

به گزارش ایلنا، " پیمان سنندجی " اظهارکرد: پس از مدتی که تست مخازن اتوبوس‌های گازسوز بنا به دلایلی متوقف شده بود، از هفته پایانی سال ۹۲ با همکاری ستاد مرکزی معاینه فنی تست مخازن اتوبوس‌های گازسوز از سر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران و حومه با اشاره به اینکه مخازن گاز اتوبوس‌های گاز سوز باید هر سه سال یکبار از سوی مراجع استاندارد و مراکز معاینه فنی مورد تست قرار گیرند، گفت: سال‌ها بود این تست صورت نگرفته بود و نهایتا به رغم آنکه انجام تست مخازن اتوبوس‌ها وظیفه شهرداری نبوده اما شهرداری تهران از محل اعتبارات خود تست مخازن گاز اتوبوس‌ها را آغاز کرده است.

سنندجی تصریح کرد: از هفته پایانی سال ۹۲ انجام تست بر روی اتوبوس‌های گازسوز آغاز شده و روزانه ۱۰ دستگاه اتوبوس مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

به گفته وی بالغ بر ۳ هزار و۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهر تهران گاز سوز بوده که تاکنون ۳۰۰ دستگاه اتوبوس مورد آزمایش مخازن گاز قرار گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز