خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

برای افزایش کرایه تاکسی‌ها منتظر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۵۱

«شرایط کنونی استانداری و فرمانداری بر این باورند که تا پیش از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها افزایش نرخ کرایه‌ها اعمال نشود»

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در نخستین روز از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از تصمیم مدیران استانداری و فرمانداری و همچنین شورای شهر مبنی بر موکول کردن افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های تهران به بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی خبر داد.

محسن سرخو در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه سال گذشته نرخ کرایه تاکسی سی درصد افزایش یافت اظهار کرد: برای امسال شورای شهر با وجود درخواست سی درصدی شهرداری تنها با افزایش بیست درصدی موافقت کرد و اجرای این تصمیم را به پس از اجرای فاز دوم هدفمندی موکول کرده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی استانداری و فرمانداری بر این باورند که تا پیش از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها افزایش نرخ کرایه‌ها اعمال نشود، گفت: ما نیز چنین نظری داریم و معتقدیم که باید منتظر بمانیم تا فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود و بعداز آن مطالعه کنیم که آیا نیازی به افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها وجود دارد یا خیر.

سرخو با اشاره به اینکه شاید افزایش بهای حاملهای انرژی آنقدر هم در قیمت سوخت تاکسی‌ها تاثیر گذار نباشد، گفت: البته باید منتظر ماند و دید که قیمت حاملهای انرژی برای تاکسی‌ها به چه صورت محاسبه می‌شود.

وی از شهروندان خواست هر گونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی را از طریق سامانه ۱۳۷ یا ۱۸۸۸ اعلام کنند افزود: رانندگان تاکسی تا زمان اعلام دقیق حق افزایش نرخ کرایه تاکسی را ندارند البته امیدورام با همکاری بادولت فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به درستی اجرایی شود.

سرخو با بیان اینکه از مجموع ۷۰ هزار و ۹۲۰ تاکسی موجود در شهر ۵۰ هزار و ۷۳۶ تاکسی دوگانه سوز هستند گفت: در واقع ۷۱ و نیم درصد از تاکسی‌های شهر تهران دو گانه سوز هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز