خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در شورای شهر خبر داد:

درآمد ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران از محل جرایم رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۵۰

«کمیته مبارزه با ساخت وسازهای غیر مجاز در استانداری تهران فعال است / توسط این کمیته بسیاری از ساخت وسازهای غیر مجاز در حریم تخریب شده است.»

استاندار تهران با اشاره به اجرای ۵۰ درصد شبکه فاضلاب تهران گفت: این طرح به زودی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار تهران در اولین جلسه شورای شهر در سال جدید پس از شنیدن اظهار نظر اعضا با بیان اینکه سیاست اصلی ما پیشگیری بدون برخورد فیزیکی است، اظهار کرد: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی پرداخت شده است.

وی در مورد صنایع مزاحم نیز گفت: سامان دهی این صنایع شروع شده است و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی همچنین از فعالیت کیمته مبارزه با ساخت وسازهای غیر مجاز در استانداری تهران خبر داد و گفت: توسط این کمیته بسیاری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تخریب شده است و فرمانداران موظف هستند با این موارد برخورد جدی داشته باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه بافتهای فرسوده بدون توجه به طرح تفصیلی پروانه صادر می‌شود خطاب به اعضا گفت: من نیز می‌خواهم طرح تفصیلی درست اجرا شود و موافق طرح تفصیلی هستم.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی به ویژه مترو تخصیص یافته است تصریح کرد: در مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها مبلغی پرداخت نشد اما در این مرحله حتما از محل درآمدی یارانه‌ها مبلغی پرداخت می‌شد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰درصد طرح فاضلاب عملیاتی شده است گفت: ۵۰درصد باقی مانده نیز باید با سرعت پیگیری شود همچنین لازم است نسبت به تسویه فاضلاب با بخش خصوصی و ارد مذاکره شویم که البته مقدمات این کار انجام شده است.

هاشمی با بیان اینکه تهران پیشانی نظام است و نباید کدر شودافزود: حادثه جمهوری در حالی رخ داد که مشابه آن در شهریار نیز اتفاق افتاد اما کسی نسبت به حادثه شهریار حساس نشد از این روما باید تهران را طوری اداره کنیم که مشکل ایجاد نشود.

وی از ساخت کمربند سوم تهران توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بخش خصوصی برای این کار هستیم چرا که دولت منابع لازم را ندارد و امیدواریم به نتیجه برسد.

به گفته استاندار تهران باید خودرو سازان تا پایان خرداد ماه تولیدات خود را به یورو۴ برسانند.

استاندار تهران در پایان اعلام کرد: از جلسات آینده نماینده ویژه استانداری در شورا حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز