خبرگزاری کار ایران

اجتماع ساکنین شهرداری منطقه ۲ تهران مقابل شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۳۲

ساکنین شهرداری منطقه ۲ تهران با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر اینکه شهرداری تهران حق ندارد خانه‌های ما را به دلیل اجرای طرح‌های خود خالی کند در مقابل شورای شهر تجمع کرده بودند.

ایلنا: در نخستین روز جلسه علنی شورای شهر تهران جمع کثیری از ساکنان محله اسلام آباد واقع در شهرداری منطقه دو با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر اعتراض به سیاست‌های شهرداری تهران در ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این افراد که با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر اینکه شهرداری تهران حق ندارد خانه‌های ما را به دلیل اجرای طرح‌های خود خالی کند در مقابل شورای شهر تجمع کرده بودند.

یکی از تجمع کنندگان درباره چرایی این کار به خبرنگار ایلنا گفت: شهرداری تهران به دنبال خرید خانه‌های منطقه اسلام آباد در حوالی پل مدیریت است و می‌خواهد با خریدن خانه‌های ما به قیمت پایین‌تر، طرح‌های ا قتصادی خود را اجرایی کند.

وی ادامه داد: ما از نمایندگانمان در شورا می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند و امروز با تجمع در این مکان به دنبال احقاق حقوقمان هستیم.

تجمع کنندگان پس از مدتی قرار شده است در مکانی خارج از ساختمان، مقابل شورای شهر جمع شوند تا مسئولان با آن‌ها گفت‌وگو کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز