خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران برنامه ۵ ساله مترو را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۳۹

مطابق برنامه ۵ ساله می‌بایست خطوط ۶ و ۷، خط تهران - پرند و تهران - ورامین در این مدت به طور کامل اجرا و به بهره برداری برسد و شرکت مترو هم در اجرای این برنامه جدیت بیشتری دارد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) گفت: مطابق برنامه ۵ ساله می‌بایست خطوط ۶ و ۷ خط تهران - پرند و تهران - ورامین در این مدت به طور کامل اجرا و به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) هابیل درویشی با تبریک سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تاکید کرد: اقدامات انجام گرفته در سال‌های اخیر در صنعت مترو تهران آن هم در شرایط اقتصادی خاص، بیانگر آن است که در این شرکت فضا و فرهنگ کار مهیای اجرای هر چه شایسته‌تر منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۳ به مدیریت جهادی است و آمادگی جدی داریم تا با تامین اعتبار لازم بتوانیم بر اساس برنامه ۵ ساله شورای شهر و شهرداری تهران در توسعه مترو تهران گام‌های استوارتری برداریم.

وی افزود: مطابق برنامه ۵ ساله می‌بایست خطوط ۶ و ۷، خط تهران - پرند و تهران - ورامین در این مدت به طور کامل اجرا و به بهره برداری برسد و شرکت مترو هم در اجرای این برنامه جدیت بیشتری دارد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) اولویت سال جاری این شرکت را اتمام و بهره برداری ۱۷ کیلومتر از بخش شمالی خط سه و حدود ۱۲ کیلومتر از خط ۷ از بریانک(خیابان شهید نواب صفوی) تا میدان صنعت به شرط تامین اعتبار موردنیاز اعلام کرد و گفت: البته همزمان در خط ۶ و بخش دیگر خط ۷ و نیز خطوط اقماری طبق برنامه فعالیت‌ها در حال انجام است که سرعت بخشیدن به آن مستلزم تامین اعتبارات است.

درویشی سال ۹۲ را برای شرکت مترو تهران در توسعه خطوط، سال مهم و نقطه عطف برشمرد و گفت: در سال گذشته علاوه بر اتمام ۱۲ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۳ در چندین جبهه کاری دیگر در خطوط ۶ و ۷ و خطوط اقماری نیز پیشرفت‌های خوبی حاصل شد که اگر اعتبارات بر اساس برنامه‌های شرکت مترو تامین می‌شد چه بسا خطوط باقی مانده دیگر زود‌تر از زمان اعلام شده تکمیل و به بهره برداری می‌رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت اجرای هر چه بیشتر مولفه‌ها و فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور بیان داشت: در سال‌های اخیر تلاش کردیم بخش مهمی از پروژه‌های مترو در زمینه‌های عمرانی و تجهیزاتی را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم تا بیش از پیش تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور حمایت و تقویت شوند و از این جهت می‌توان گفت شرکت مترو، سرآمد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز