خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خبر داد؛

بودجه ۱۲ میلیاردی برای سلامت پایتخت

کد خبر : ۱۵۶۹۰۴

در راستای همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و قوه قضائیه با شهرداری در شورای راهبردی سلامت، برنامه مدل سازی نظام جامع ارائه خدمات سلامت به شهروندان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل سلامت شهرداری در سال ۹۳ مطرح است.

ایلنا: مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اعلام اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۹۳ برای بخش سلامت ۱۲ میلیارد تومان است، گفت: محور اصلی برنامه مدیریت شهری در عرصه سلامت توانمندسازی جامعه و مردم است.

به گزارش ایلنا، " محمدمهدی گلمکانی " تقویت کانونهای دهگانه به لحاظ کمی و کیفی را از اهداف سال جاری عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم ماموریتهای بیشتری را به محلات واگذار کنیم و نهضت مسئولیت اجتماعی در حیطه سلامت را دنبال کنیم.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه هر شهروند باید در قبال سلامتی خود، خانواده و هم محلی‌هایش احساس مسئولیت کند، اظهار کرد: این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد. به طوری که در برنامه سال جاری تلاش می‌کنیم از ابزارهای مجازی و غیرمجازی همچون رسانه‌ها و برنامه‌های آموزشی خانه‌های سلامت، توانمند سازی جامعه را پیگیری کنیم.

وی افزود: در راستای همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و قوه قضائیه با شهرداری در شورای راهبردی سلامت، برنامه مدل سازی نظام جامع ارائه خدمات سلامت به شهروندان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل سلامت شهرداری در سال ۹۳ مطرح است.

گلمکانی از پیاده سازی طرح سنجش عدالت در شهر در کاربستی دقیق‌تر و استاندارد‌تر در سال ۹۳ خبر داد و گفت: در راستای رعایت عدالت در سلامت تلاش می‌کنیم در سال جاری با توجه به منابع محدود، گام‌های موثرتری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز