خبرگزاری کار ایران

استقبال مسافران از کمپ موقت اسکان نوروزی مستقر در منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۴۹

به منظور اطلاع رسانی و رفاه حال مسافران، تعداد ۵۰ بنر پرتابلی و بیلبوردی با عناوین مختلف در خصوص محل اسکان نوروزی منطقه ۲۲ در محدوده شمال غرب تهران نصب شده است.

ایلنا: همزمان با اولین روزهای بهار سال ۹۳، قطب تفریحی تفرجی تهران به گونه‌ای متفاوت‌تر از هر سال، میزبان مسافران و میهمانان نوروزی پایتخت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: «با اطلاع رسانی‌های انجام شده در خصوص برپایی محل موقت اسکان نوروزی در منطقه، این سامانه امسال بیش از سالهای گذشته پذیرای خانواده‌هایی است که برای گذران روزهای تعطیل نوروزشان، به تهران مسافرت کرده‌اند.»

وی افزود: «تنها طی ۳ روز اول فروردین ماه سال ۹۳، ستاد اسکان مسافران نوروزی منطقه ۲۲ میزبان و پذیرای حدود ۵۰ نفر مسافر نوروزی بود که بروشورهای گردشگری تهران و نقاط گردشگری منطقه، نقشه تهران با مسیریابی‌های مشخص شده، بروشورهای مناسبتی ایام نوروز، ارائه بن تهران کارت برای استفاده از اماکن گردشگری - تفریحی – فرهنگی و تاریخی تهران، بلیط سینما و… از جمله محصولات فرهنگی و خدماتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفت.»

به گفته شهردار منطقه ۲۲، محل اسکان مسافران نوروزی این منطقه با۴۰۰ متر مربع مساحت، مسقف و مجهز به ۱۰ چادر، ۴ چشمه سرویس بهداشتی، یک چشمه حمام، یک بوفه، پارکینگ و ساختمان اداری است و برای اسکان ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.
گفتنی است سامانه اسکان موقت نوروزی منطقه ۲۲ در بزرگراه آزادگان - ورودی شهرک چشمه برپا شده و از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

مولایی خاطر نشان کرد: «به منظور اطلاع رسانی و رفاه حال مسافران، تعداد ۵۰ بنر پرتابلی و بیلبوردی با عناوین مختلف در خصوص محل اسکان نوروزی منطقه ۲۲ در محدوده شمال غرب تهران نصب شده است. مسافران نوروزی با همراه داشتن کارت شناسایی می‌توانند در سامانه اسکان موقت منطقه اقامت کرده و درصورت نداشتن کارت شناسایی، از کلانتری، معرفی نامه دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز