خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد؛

حرم مطهر امام خمینی(ره) محور و مرکز ثقل گردشگری نوروزی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۱۸

برگزاری ۲۰ تور نیم روزه و ۵ تور یک روزه را از جمله اقدامات شایان توجه گردشگری نوروزی شهرداری است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در نشستی با حضور نمایندگانی از معاونت‌های خدمات شهری و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری‎های مناطق تهران؛ راه اندازی ایستگاه‎های خدمات فرهنگی ‌و رفاهی و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی تهران را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، " حسین زارع صفت " در سخنانی با ارائهٔ گزارشی مختصر از تمهیدات و اقدامات ستاد متبوعش، بر ضرورت ارائهٔ خدمات ویژه به مسافران نوروزی با استفاده از ظرفیت‌های مناطق و بکارگیری نیروهای جوان خانه شهریاران جوان تأکید کرد.

وی کمیته‎های مختلف متشکله در ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران را عهده دار پیگیری و اجرای خدمات گوناگون فرهنگی – رفاهی – امدادی – حمایتی و… با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف مدیریت شهری(خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و…) در ایام نوروز برای مسافرین و گردشگران نوروزی برشمرد.

زارع صفت، گردشگری نوروزی امسال را با مرکز ثقل و محوریت حرم مطهر امام خمینی(ره) و توجه و عنایت خاص به امامزادگان معصوم(ع) و بقاع متبرکه بویژه بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اهمیت توصیف کرد و برگزاری ۲۰ تور نیم روزه و ۵ تور یک روزه را از جمله اقدامات شایان توجه گردشگری نوروزی شهرداری برشمرد.

مدیرعامل سازمان رفاه همچنین پایانه‌ها، مترو، اتوبوسرانی و… را از جمله نقاط مورد توجهی دانست که اقدامات زیادی در آن‌ها به مناسبت نوروز و سال در پیش به انجام رسیده است.

رئیس ستاد گردشگری نوروزی شهرداری با اشاره به اوج‌گیری آمد و شد‌ها و سفرهای نوروزی از اواخر هفتهٔ جاری، برپایی ایستگاه‌های استقبال و اطلاع رسانی، و کمپ‌های اسکان را از جمله نقاط و اماکنی دانست که به ارائهٔ خدمات فرهنگی– مذهبی– اطلاع رسانی و رفاهی در ایام نوروز خواهند پرداخت.

گفتنی است در نشست مزبور، همچنین نمایندگان معاونت‌های خدمات شهری و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری‌های مناطق به ارائهٔ گزارش‌هایی از اقدامات گردشگری شهرداری‌های مناطق متبوعشان در روزهای اخیر پرداخته و همکاری‌های متقابل معاونت‌های مذکور را در سطح مناطق، در پیشبرد رویکرد‌ها و اهداف فرهنگی – اجتماعی مدیریت شهری، شایسته و قابل تحسین توصیف کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز