خبرگزاری کار ایران

معاون مالی شهرداری تهران:

مجموع طلب شهرداری از چکها ۲۷ میلیارد تومان است

کد خبر : ۱۵۲۶۶۳

درحالیکه رئیس برنامه و بودجه شواری شهر تهران اعلام کرد شهرداری از تمامی افراد حقیقی ۲۰ میلیارد تومان چک در دست دارد، معاون مالی واداری شهرداری تهران گفت: در مجموع تمام چک‌های وصوال نشده شهرداری از شرکت‌های تعاونی مسکن و افراد حقیقی ۲۷ میلیارد تومان است.

ایلنا: حسین محمد پور زرندی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران ۴۵هزار و ۱۵۰ فقره چک در دست دارد؛ اظهار کرد: از این تعداد ۴۴ هزار و ۹۷۰ چک زیر ۱۰۰ میلیون تومان است که البته با احتساب نرخ تورم حساب شده و دیر کرد به ۱۰۰ میلیون رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلناٰ وی ادامه داد: ۹ فقره چک نیز شهرداری در دست دارد که بالاتر از یک میلیارد تومان است که مجموع آن ۲۳ میلیارد تومان می‌شود. این چک‌ها متعلق شرکت‌های تعاونی مسکن و سایر شرکت‌ها و افراد حقیقی است.

معاون مالی شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از صاحبان چک‌ها ممنوع‌الخروج شده‌اند؛ ادامه داد: ۷ فقره چک نیز در دست داریم که بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان است. مجموع این چک‌ها ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. در محموع کل چک‌هایی که شهرداری تهران در دست دارد زیر ۲۷میلیارد تومان است.

پورسمندی با اشاره به اینکه اقدامات حقوقی دریافت این چک‌ها انجام شده است؛ تصریح کرد: براساس مصوبه شورا دارندگانی که چک‌های آنها زیر ۱۰۰ میلیون تومان است و قبل از سال ۸۲ - ۸۰ درصد تخفیف و کسانی که چک‌شان قبل از سال ۸۹ است - ۶۰ درصد تحخفیف و چک‌های سال ۹۰ - ۴۰ درصد تخفیف به دیرکرد پرداختی‌شان مشمول می‌شود.

وی در پایان گفت: هم اکنون بحثساحت و ساز در شهر تهران کمتر شده است و ما پیگیر هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ روز گذشته رئیس کمیسیون شورای شهر درباره اسناد نکول(چک‌ها) گفت: تنها یک شخص حقیقی یک چک بیست میلیارد تومانی به شهرداری تهران داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز