خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۹۲ شهرداری تهران برگزار شد

کد خبر : ۱۵۱۸۷۴

باید از سازمانی انسانی با توجه ویژه به نیروی انسانی در سیستم بهره جست که تجلیل از بازنشستگان شهرداری تهران، خود، گامی مهم در این مسیر است.

ایلنا: آئین تجلیل از ۵۰۰ بازنشسته سال ۹۲ شهرداری تهران با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرداری تهران و معاونان شهردار تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پورزرندی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران طی سخنانی در این همایش با اشاره به برگزاری این برنامه در راستای تجلیل از بازنشستگان، خاطرنشان کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، بازنشستگان، آینه تمام نمای شاغلان کشور هستند و مدیریت شهری، افتخار خود می‌داند تا به بهترین شکل ممکن از این عزیزان تقدیر کند.

وی با اشاره به رویکرد شهردار تهران مبنی بر حرکت مدیریت شهری در دوره جدید در مسیر اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: بدون شک، در این مسیر باید از سازمانی انسانی با توجه ویژه به نیروی انسانی در سیستم بهره جست که تجلیل از بازنشستگان شهرداری تهران، خود، گامی مهم در این مسیر است.

پورزرندی از اقدامات سازمان بازنشستگی در راستای تجلیل و تکریم بازنشستگان به نیکی یاد کرد و گفت: مهم‌ترین قدم در اینگونه اقدامات آن است که تکریم و تعظیم بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های گرانبهای شهرداری تهران به خوبی صورت پذیرد و در این مسیر، مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در این مراسم همچنین منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به برخی اقدامات این سازمان در خصوص افزایش امکانات رفاهی و معیشتی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: توزیع سبد کالا در قالب ۶ بسته مجزا شامل مواد غذایی، پروتئین، برنج، روغن، گوشت، حبوبات، آجیل و مایحتاج روزمره با بهره گیری از معتبر‌ترین برندهای مواد غذایی، برپایی تورهای زیارتی و سیاحتی با کمترین هزینه، پرداخت وام‌های قرض الحسنه، اجرای قانون ماده ۸۵ در راستای کم کردن فاصله حقوقی بازنشستگان، ارایه ده‌ها خدمت در ستاد تکریم، پرداخت کمک هزینه‌ها و ارایه امکانات رفاهی همچون کارت رفاهی، بهره‌مندی رایگان از مترو و اتوبوس هاس شهری، مراکز اقامتی و رفاهی و… همه از جمله تلاش‌های صورت گرفته برای تکریم بازنشستگان شهرداری تهران است که امید داریم تا در سال آتی، از منظر کیفی و کمی شاهد افزایش هرچه بیشتر این خدمات باشیم.

منتظرالمهدی، انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی برای ایجاد پشتوانه مناسب در جهت حمایت از بازنشستگان را یکی از امور لازم و اساسی برای سازمان بازنشستگی دانست و خاطرنشان کرد: در این مسیر تلاش کرده‌ایم تا در بخش‌های مختلف همچون بورس، صادرات و واردات، فعایت‌های عمرانی و دیگر حوزه‌های اقتصادی کشور، حضور فعالی داشته باشیم تا علاوه بر کمک به نظام اقتصادی کشور، گام‌های مهم و اساسی برای تامین پشتوانه مالی مناسب در راستای خدمت به بازنشستگان محترم شهرداری تهران برداشته شود.

در این همایش، پیام تصویری چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران شامل مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، معصومه آباد، فاطمه دانشور، احمد دنیامالی، ابوالفضل قناعتی، شجاع پوریان، مجتبی شاکری، حجت الاسلام ناصحی و پرویز سروری برای بازنشستگان پخش شد.

تقدیر از ۱۴ بازنشسته نمونه شهرداری تهران توسط معاونان شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از دیگر بخش‌های این مراسم بود. همچنین در حاشیه این همایش، آثار ۳۵ نخبه بازنشسته شهرداری تهران به نمایش گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز