خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد خبر داد؛

برج میلاد آماده میزبانی از یک میلیون گردشگر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۳۷

در نوروز سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند که امسال برای بازدید یک میلیون نفر تدارک دیده شده است. محور اصلی برنامه‌های برج میلاد بر اساس خانواده محوری دیده شد.

ایلنا: مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه در ایام نوروز برج میلاد آماده میزبانی بیش از یک میلیون گردشگر است گفت: برنامه نوروزی برج میلاد از ۲۵ اسفند در هفت سرای ویژه در خدمت خانواده‌های ایرانی است.

" فرزاد هوشیار "، مدیر کل برج میلاد تهران با بیان اینکه برنامه‌های نوروز امسال برج میلاد از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین برپا خواهد بود توضیح داد: در نوروز سال گذشته ۵۰۰ هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند که امسال برای بازدید یک میلیون نفر تدارک دیده شده است. محور اصلی برنامه‌های برج میلاد بر اساس خانواده محوری دیده شد.

وی افزود: ویژه برنامه‌های نوروز برج میلاد در هفت سرا طراحی شده که بهترین برنامه برج میلاد میزبانی از ۳۰۰ کودک یتیم در بلند‌ترین نقطه برج در لحظه تحویل سال خواهد بود در این برنامه هنرمندان بازیگران و چهره‌های مشهور نیز در کنار کودکان نیز حضور خواهند داشت.

هوشیار با بیان اینکه در غرفه کودک با ۱۷ غرفه در خدمت خانواده‌ها خواهیم بود افزود: دراین غرفه‌ها فضای ویژه برای سفالگری؛ نقاشی؛ عروسک سازی و آموزش قرآن به کودکان تدارک دیده شده است همچنین ۱۰ غرفه از این غرفه‌ها رایگان خواهد بود.

مدیر عامل برج میلاد راه اندازی سرا برای فرهنگ فاطمی را نیز یکی از ویژه برنامه‌های مناسبتی در ایام نوروز دانست و گفت: این سرا با محوریت همایش زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) نیز از ده فروردین در فضایی به وسعت ۲۴۰۰ متر مربع در خدمت بازدید کنندگان برج خواهد بود. در این سرا بخش ویژه تصویر سازی زندگی اهل بیت به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) بخش کتاب‌شناسی اهل بیت دیده شده است.

هوشیار، سرای بازی و سرگرمی را نیز را یکی دیگر از بخش‌های جذاب برج میلاد در ایام نوروز دانست و گفت: در این بخش کالسکه‌های ایرانی؛ هواپیماهایی کنترلی، ماشین‌های بازی و ورزشهایی مانند پنت بال؛ دارت؛ و سایر ورزش‌های خانوادگی دیده شده است.

وی اضافه کرد: در بخش سرگرمی همچنین ۳۰ خودرو کلاسیک توسط کلکسیونرهای بخش خصوصی از سراسر ایران در برج میلاد به نمایش گذاشته می‌شود.

هوشیار یکی از دیگر از بخش‌های ویژه برنامه نوروزی را سرای خیریه بین المللی دانست در بخش سراهای بین المللی سازمانهایی نظییر یونسکو و یونیسف نیز حضور داشته و از بر‌ترین خیریه‌های داخلی نیز در این بخش نمایندگانی حضور خواهندداشت.

مدیر عامل برج میلاد پیش بینی ۷ مسیر گردشگری از برج میلاد تهران را برنامه مهم بخش سرای گردشگری نوروز دانست، و ادامه داد: در سرای گردشگری بخش آئینی ویژه با حضور کشورهایی که آئین نوروزی را دارند برپا می‌شود. همچنین ده چادر عشایری از استانهای خوزستان؛ چهار محال و بختیاری؛ لرستان و سیستان و بلوچستان به ارائه دست آوردهای خود لباسهای محلی غذا‌ها و خوراکی و صنایع دستی می‌پردازد.

هوشیار برای سبک زندگی با محوریت تغذیه و جلوگیری از اعتیاد را در زمره برنامه‌های برج میلاد اعلام کرد و توضیح داد در خصوص سبک زندگی ایرانی، اسلامی در غر فه‌های ویژه‌ای خدمات مورد نیاز به بازدید کنندگان برج میلاد ارائه می‌شود.

هوشیار همچنین از اکران ۴ فیلم(چ - طبقه حساس - معراجی‌ها و خط ویژه) در سالن‌ همایش‌های برج میلاد خبر دارد و افزود: از ۵ فروردین فیلمهای اروپای به صورت زنده و مسقیم در سینمای برج میلاد به نمایش در می‌آیند.

لازم به ذکر است جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان عطر یاس از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در خدمت بازدید کنندگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز