خبرگزاری کار ایران

با هدف برنامه ریزی صحیح برای شکل گیری قطب تفریحی گردشگری؛

سند توسعه محله‌های منطقه ۲۲ تهیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۹۹

منطقه ۲۲ منطقه‌ای نیست که فقط نیازمند ساماندهی باشد و کارهای معمول شهرداری در آن انجام شود. اینجا دارد در این منطقه، شهرسازی و فعالیتهای عمرانی بطور گسترده‌ای در حال رخ دادن است و این فعالیت‌ها باید با برنامه باشد.

ایلنا: شهردار منطقه ۲۲ گفت: «با ارائه سند توسعه محله‌ها به شهرداری و حوزه‌های تخصصی آن، امکان شکل گیری و گسترش محله‌ها تا افق طرح منطقه حتی با وجود تغییر مدیریت منطقه فراهم خواهد بود.»

به گزارش ایلنا، " حسین مرادی " شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه نوپا و در حال شکل گیری است، با تاکید بر اینکه انتظار مدیریت شهری و شهروندان از آن بعنوان قطب تفریحی گردشگری تهران زیاد است، خاطر نشان کرد: «قطعا شکل گیری و تکمیل چنین منطقه‌ای، فعالیت‌های گسترده و برنامه ریزی دقیقی را در حوزه‌های مختلف عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی خدمات شهری و فضای سبز و… می‌طلبد. منطقه ۲۲ منطقه‌ای نیست که فقط نیازمند ساماندهی باشد و کارهای معمول شهرداری در آن انجام شود. اینجا دارد در این منطقه، شهرسازی و فعالیتهای عمرانی بطور گسترده‌ای در حال رخ دادن است و این فعالیت‌ها باید با برنامه باشد.»

وی در ادامه صحبتهای خود با اعلام این موضوع که منطقه ۲۲ بر اساس اسناد فرادست و برنامه ۵ ساله دوم که شهرداری به شورای شهر ارائه کرده است همچنین ۱۰ محور شاخصی که دکتر قالیباف شهردار تهران در دستور کار قرار داده است، فعالیت می‌کند، افزود: «برنامه اجرایی برای منطقه تهیه کرده‌ایم و با مد نظر قرار دادن برنامه توسعه راهبرد شهر(CDS) و تهیه یک برنامه تخصصی، علمی و اجرایی برای هر محله، پیش می‌رویم. این برنامه با عنوان «سند توسعه محله‌ها» بهمن ماه سال ۹۲ نهایی شده و اکنون در حال آماده سازی برای تحویل به شهرداری و حوزه‌های تخصصی آن است و با ارائه آن، امکان توسعه محله‌ها حتی با تغییر مدیریت در منطقه ۲۲ میسر خواهد بود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز