خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر جوان در حادثه آواربرداری

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۰۲

یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب توسط سه کارگر ناگهان برسر این کارگران آوار شده است و یک کارگر ۲۵ ساله افغانی که برش‌کار بود، در زیر آن مدفون شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ جوان ۲۵ ساله در حادثه آواربردری خبر داد.

" سیدجلال ملکی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: در ساعت ۱۲:۵۹ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ به نشانی شهرری، میدان نماز اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: سه ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود. آتش‌نشانان مشاهده می‌کنند یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب توسط سه کارگر ناگهان برسر این کارگران فرو ریخته شده است و یک کارگر ۲۵ ساله افغانی که برش‌کار بود، در زیر این آوار مدفون شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه این کارگر جوان با تلاش بسیار از نجات و تحویل عوامل اورژانس داده می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شدن جراحت از ناحیه سر و پیشانی این کارگر جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: عملیات نجات در ساعت ۱۳:۳۰ پایان یافت.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مالکان ساختمان در زمان تخریب منازل قدیمی علاوه بر استفاده از لوازم ایمنی به نکات ایمنی چگونگی تخریب توجه کنند همچنین از کارگران حرفه‌ای برای این کار استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز