خبرگزاری کار ایران

ایازی خبر داد:

مجموعه های شهرداری رایگان در اختیار بازنشستگان قرار می گیرد

کد خبر : ۱۴۹۵۱۶

در سال آتی علاوه بر آنکه تمام مجموعه های شهرداری به صورت رایگان در اختیار بازنشستگان قرار گیرد، شاهد اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برای بازنشستگان هستیم.

ایلنا: مراسم اختتامیه نخستین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران با حضور معاونین شهردار پایتخت و رئیس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد و برگزیدگان رشته های مختلف این المپیاد مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، در جریان این مراسم مصطفی منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران، ابراز داشت: برگزاری این المپیاد در راستای گسترش نشاط و سلامتی در میان بازنشستگان شهرداری تهران بود تا آن ها در دوران بازنشستگی، احساس کسلی و خستگی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که برگزاری چنین برنامه هایی موجب می شود تا هزینه های درمان کاهش یافته و در مسیر سلامتی و تندرستی بازنشستگان گرامی هزینه شود.

همچنین محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی در مراسم اختتامیه این المپیاد، ابراز داشت: بدون شک، استقبال چشمگیر بازنشستگان از نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران، وظیفه ما را در خدمت رسانی برای این عزیزان سنگین تر می کند.

سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: امید داریم در سال آتی علاوه بر آنکه تمام مجموعه های شهرداری به صورت رایگان در اختیار بازنشستگان قرار گیرد، شاهد اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برای بازنشستگان باشیم و در این راه، شهرداری تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

علاوه بر این حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزاری این المپیاد ورزشی را یکی از مصادیق تکریم و تعظیم بازنشستگان شهرداری تهران دانست و گفت: به طور حتم، در سال های آتی نیز این المپیاد ورزشی با افزایش کمی و کیفی، برای مجموعه بازنشستگان شهرداری تهران اجرا خواهد شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که در مجموعه های شهید کشوری، شهید کاظمی، شهید شفیع پور، شهید دستجردی، آکادمی شطرنج، آکادمی تنیس و مجموعه تیراندازی سرخه حضار برگزار شده بود، به نفرات هر رشته لوح تقدیر، مدال، تندیس مسابقات و جوایز نقدی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز