خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار البرز خبر داد؛

یک‌طرفه شدن جاده چالوس از چهارشنبه آخر سال تا اول فروردین ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۸

یک طرفه شدن جاده چالوس در روزهای پایانی سال عاملی مهم در جهت کاهش بار ترافیکی در این محدوده است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: این طرح از چهارشنبه آخر سال اجرا و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، " مجید سریزدی " ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این استان اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این ایام و به ویژه ایام پایانی سال انجام داد کاهش بار ترافیکی است.

این مسئول با اعلام اجرای تمهیداتی ویژه در تعطیلات آخر هفته نوروز تأکید کرد: یک طرفه شدن جاده چالوس در روزهای پایانی سال عاملی مهم در جهت کاهش بار ترافیکی در این محدوده است.

سریزدی خاطرنشان کرد: خودرو‌ها همواره در روزهای پایانی سال افزایش چشمگیری دارد، لذا برای کنترل و تخلیه بار ترافیکی از جاده‌های اصلی استان لازم است که اینجاده در روزهای آخر سال یک‌ طرفه شود.

به گفته وی بر همین اساس از عصر چهارشنبه پایان سال تا ساعت ۱۲ شب جمعه اول فرودین ۹۳ جاده کرج به سمت چالوس یک‌طرفه است.

جاده چالوس به سمت تهران در تعطیلات نوروزی آخر هفته یک‌طرفه است

معاون استاندار در بخشی دیگر از سخنان خود از یک‌ طرفه شدن جاده چالوس در هفته دوم نوروز خبر داد و افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در پایان هفته دوم تعطیلات نوروزی جاده چالوس به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.

ساماندهی ورودی معابر کرج از شمال به سمت اتوبان

معاون استاندار البرز همچنین از ساماندهی ورودی معابر کرج به سمت اتوبان خبر داد و گفت: این ساماندهی از محدوده قبل از شهرک خاتم انبیاء آغاز شده و تا پایان پل حصارک صورت می‌گیرد.

سریزدی در پایان افزود: به منظور ایجاد سهولت در تردد‌ها مبادی ورودی شهر کرج از شرق به غرب تا شهریور سال ۹۳ ساماندهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز