خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات ساماندهی ورودی جنوب پایتخت از بهار ۹۳

کد خبر : ۱۴۷۶۹۳

عملیات ساماندهی ورودی جنوب شهر تنها محدود به محل دریافت عوارضی نمی‌شود و ما پیشنهاد کرده‌ایم که از فرودگاه امام خمینی(ره) تا عوارضی فعلی در طراحی دیده شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه المانی در مجاورت حرم مطهر امام خمینی(ره) نصب خواهد شد، گفت: تمام تلاشمان این است که ساماندهی ورودی جنوب تهران از بهار سال ۹۳ آغاز شود.

به گزارش ایلنا، " جمال کامیاب " اظهار داشت: بعد از ۲۲ بهمن طی نشستی مطالعات و پیشنهادات طرح ساماندهی مبادی ورودی شهر تهران جمع بندی شد تا پس از جمع بندی، این طرح‌ها را از سال آینده اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی جنوب پایتخت در اولویت برنامه‌های سازمان زیباسازی قرار دارد، افزود: سازمان زیباسازی در خصوص ورودی جنوب تهران طرح مطالعاتی دارد و پیشنهاداتی را ارائه داده است.

کامیاب اضافه کرد: عملیات ساماندهی ورودی جنوب شهر تنها محدود به محل دریافت عوارضی نمی‌شود و ما پیشنهاد کرده‌ایم که از فرودگاه امام خمینی(ره) تا عوارضی فعلی در طراحی دیده شود.

وی با بیان اینکه المانی در مجاورت حرم مطهر امام خمینی(ره) نصب خواهد شد، گفت: تمام تلاشمان این است که ساماندهی ورودی جنوب تهران از بهار سال ۹۳ آغاز شود.

کامیاب اظهار داشت: ورودی شرق تهران نیز یکی از ورودی‌های مهم پایتخت است که با منطقه ۱۵ هماهنگی‌های لازم انجام شده و پس از ساماندهی محور بزرگراهی امام رضا(ع) بحثزیباسازی آن دنبال می‌شود.
وی در ادامه گفت: طراحی و ساخت ورودی‌های شهر کاری پیچیده و بزرگی است که نباید درخصوص آن شتابزده عمل کرد. بنابراین درصددیم پس از جمع بندی‌های نهایی عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

کامیاب اضافه کرد: طرح ورودی‌های شهر نیازمند یک طرح جامع و کامل است و باید تمامی مسائل از جمله مسائل ترافیکی، فنی، اجتماعی و… در آن لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز