خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی امروز شورای شهر مطرح شد؛

انتقاد مختاباد از تخریب برج آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳

باید مانع تخریب این برج شویم. نهاد وزارت فرهنک و ارشاد، شهرداری تهران و میراثفرهنگی هر کدام ادعا می‌کنند که می‌خواهند این برج را ترمیم کنند. اما رسماً هیچ کدام، کاری انجام نمی‌دهند.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تخریب برج آزادی انتقاد کرد و در خواست کرد هیاتی برای بررسی مشکلات این برج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز مختاباد نسبت به آسیبی که به برج آزادی در حال وارد شدن است انتقاد کرد و اظهار داشت: من این روز‌ها به دلیل داور جشنواره موسیقی بین المللی فجر به این برج تردد دارم متاسفانه این برج به شدت در حال تخریب است.

وی با بیان اینکه برج آزادی نماد معماری اسلامی است تصریح کرد: باید مانع تخریب این برج شویم. نهاد وزارت فرهنک و ارشاد، شهرداری تهران و میراثفرهنگی هر کدام ادعا می‌کنند که می‌خواهند این برج را ترمیم کنند. اما رسماً هیچ کدام، کاری انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورا گفت: خواهش می‌کنم هیاتی برای بررسی وضعیت برج آزادی تشکیل شود تا برای نجات عاجل این برج اقدامات لازم صورت گیرد. چرا که این وضعیت برای برج آزادی زشت است.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در واکنش به این اظهار نظر گفت: دو کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون فرهنگی، را مسئول بررسی و پیگیری برج آزادی می‌کنم تا مشکل را بررسی کند.

وی گفت: مشکل اصلی این برج خطوط انتقال آب به شهریار است هم اکنون که تعامل میان شهرداری و دولت خوب است می‌توان امیدوار بود که کاری از پیش برود اما فعلا امکان همکاری با میراثفرهنگی وجود ندارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این هیات از شورا موضوع را هر چه زود‌تر بررسی کند خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم را برای این مسئله در بودجه سال ۹۳ لحاظ می‌کنیم.

احمد دنیا مالی دیگر عضو شورای شهر تهران درخواست کرد برای حل مشکل برج آزادی بهره برداری آن را به شهرداری واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز