خبرگزاری کار ایران

نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران برگزار شد

کد خبر : ۱۴۵۸۲۹

شرکت کنندگان در اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران از سن ۴۰ تا ۸۴ سال را شامل می شدند که تعداد ورزشکاران بالای ۷۰ سال، ۲۴ نفر بود. / در مجموع ۵۲۳ ورزشکار بازنشسته شهرداری تهران در این مسابقات شرکت کردند.

ایلنا: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران، همزمان با دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۲ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران در ۷ رشته، شامل رشته های دو و میدانی، تیراندازی، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و دارت در ۲ بخش بانوان و آقایان و فوتسال ویژه آقایان برگزار شد.

شرکت کنندگان در اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران از سن ۴۰ تا ۸۴ سال را شامل می شدند که تعداد ورزشکاران بالای ۷۰ سال، ۲۴ نفر بود. همچنین در مجموع ۵۲۳ ورزشکار بازنشسته شهرداری تهران در این مسابقات شرکت کردند.

در جریان این المپیاد ورزشی علی ممتاز منش، بازنشسته شهرداری تهران و از قهرمانان سابق دو و میدانی کشور، مشعل دار مراسم افتتاحیه مسابقات بود که در سال ۱۹۶۴ میلادی، افتخار حمل مشعل المپیک را در کارنامه خود داشت.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم(ع) از چند نخبه ورزشی بازنشسته شهرداری همچون تیمور غیاثی(رکورددار دو و میدانی کشور و مربی تیم ملی دو و میدانی)، علی مناجاتی(بازیکن تیم پاس و تیم ملی در دوره های مختلف)، علی کاظمی(دبیر سازمان لیگ فوتبال کشور) و داراب ریاحی(قهرمان وزنه برداری آسیا و دبیر فدراسیون وزنه برادری کشور) تقدیر شد.

حضور داوران ملی و چهر های مطرح ورزشی کشور در مسابقات، از نکات جالب توجه در برگزاری اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان شهرداری تهران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز