خبرگزاری کار ایران

نماینده شورای استان بوشهر:

اهدای خون در عسلویه و کنگان پذیرفته نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۱

در نخستین جلسه شورای عالی استان‌ها ترتیب اعضای ۵ کمیسیون «حقوقی»، «فرهنگی»، «برنامه و بودجه»، «عمران» و «نظارت» تعیین شد.

ایلنا: نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در عسلویه و کنگان به دلیل فعالیت صنایع آلاینده گفت: اهدای خون در این مناطق به دلیل آلایندگی بالا پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین جلسه شورای عالی استان‌ها ترتیب اعضای ۵ کمیسیون «حقوقی»، «فرهنگی»، «برنامه و بودجه»، «عمران» و «نظارت» تعیین شد.

همچنین دراین جلسه طرح دو فوریتی نحوه تامین برخی از اعتبارات موردنیاز شوراهای فرادست بررسی و تصویب شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه دشتی نماینده شهر کنگان از استان بوشهر با بیان اینکه باید کارگروه معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی با جدیت در این دوره شورا‌ها در دستور کار قرار گیرد نسبت به ماهیت پرداخت عوارض صنایع آلاینده در شهر عسلویه وکنگان انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه باید این عوارض پرداخت شود گفت: متاسفانه فعالیت‌های صنایع، ریه مردم ساکن در این شهر‌ها را پر از آلاینده کرده است به طوری که اهدای خون این افراد پذیرفته نمی‌شود.

دشتی با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در این مناطق گفت باید با کشورهایی که فعالیت‌های خوبی برای کم کردن آلودگی داشته‌اند شورای عالی استان ارتباط مستمر و نشست‌های تخصصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدام آقای محمدیان معلم مدرسه مریوان در راستای همدردی با دانش آموز سرطانی خود قابل تقدیر است گفت: من به عنوان یک معلم از این فرد تشکر می‌کنم و امیدوارم شورای عالی استان از ایشان تقدیر کند.

قرار است اعضای شورای عالی استان بعداز ظهر امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تجدید بیعت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز