خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۸ در دیدار معاون شهردار تهران از آن منطقه اعلام کرد:

اتوبوس‌های جنوب غرب پایتخت نوسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۹

سه ایستگاه نیمه جنوبی خط ۳ مترو که در محدوده منطقه ۱۸ قرار دارد، به شهروندان این منطقه خدمات‌رسانی می‌کند و به نظر می‌رسد با بهره‌برداری از این خط شاهد تحول قابل توجهی در وضعیت منطقه باشیم.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۸ در پایان دیدار معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران این معاونت در قالب نظارت دوره‌ای از این منطقه گفت: با وجود مشکلات موجود در ناوگان اتوبوسرانی، معاون شهردار تهران نسبت به بهسازی ناوگان اتوبوسرانی در منطقه ۱۸ و نوسازی اتوبوس‌های جنوب غرب پایتخت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، " وحید نوروزی " افزود: با توجه به فرسودگی تعداد زیادی از ۲۳۰ دستگاه اتوبوس که در محدوده منطقه ۱۸ مشغول به فعالیت هستند، در راستای سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب تهران، نوسازی اتوبوس‌های منطقه در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار گرفت.

وی با اشاره به راه‌اندازی نیمه جنوبی خط ۳ مترو ظرف روزهای آینده، اظهار کرد: سه ایستگاه این خط که در محدوده منطقه ۱۸ قرار دارد، به شهروندان این منطقه خدمات‌رسانی می‌کند و به نظر می‌رسد با بهره‌برداری از این خط شاهد تحول قابل توجهی در وضعیت منطقه ۱۸ خواهیم بود.

نوروزی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود افتتاح نیمه جنوبی خط ۳ مترو رونق بسیاری به منطقه ۱۸ بدهد، تصریح کرد: علاوه بر این نسبت به راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک جنوب غرب تهران با مرکزیت منطقه ۱۸ نیز اقدام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ در پایان با تأکید بر ضرورت ایجاد خانه‌های دوچرخه و توسعه خطوط دوچرخه‌سواری در این منطقه، خاطرنشان کرد: به این منظور نسبت به راه‌اندازی خانه‌های دوچرخه در بوستان‌های منطقه و مراکز پر رفت و آمد مانند ایستگاه‌های مترو اقدام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز